Gå til innhold

Hvor kjøper du truser? Og er det slik at bomullstruser er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter helt enkle truser. Type hipster. Jeg har kjøpt fra HM og kappahl og pierre robert før, og sikkert ett par andre steder jeg ikke husker. Men føler de ikke holder så godt. 

Hvor vil du anbefale å kjøpe truser? Og er det slik at bomullstruser er best?

Anonymkode: 5af87...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte... Var forholdsvis fornøyd med de fra pierre, men har hørt at de har fått dårligere kvalitet nå? Vet ikke om det stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid å kjøpe Pierre Robert.. de har endret strikk flere ganger.. sist kjøpte jeg 3pk som var uten strikk, helt ubrukelig. Men mulig det var noe limited eller utenom vanlig sortiment. 

Lurer egentlig på det samme, men jeg vil ha high waist i bomull. Kommer nok til å se på Pierre Robert igjen.. 

Er mest redd de syntetiske skal lukte vondt.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus sine helt ensfargede finnes i vanlige truser og hipster. Bomull, veldig gode!

Anonymkode: d17c1...ae6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper de som heter Pia fra cubus. Vasker undertøyet mitt på 90 og de holder seg lenge. Det er stort sett alltid tre for to på dem så blir en slapp i strikken så er det ikke økonomisk ruin å erstatte den. 

Anonymkode: 1cd2e...f59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeh bruker bare bomullstruser, gikk bare sopp og kløe av syntetiske. Jeg kjøper billige pakninger på spar kjøp, de er faktisk veldig bra. De i 4pk til 89

Anonymkode: 77c26...f98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Cubus sine helt ensfargede finnes i vanlige truser og hipster. Bomull, veldig gode!

Enig! Selges ofte 3 for 2. Veldig gode. 

Anonymkode: 9def3...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjøper de som heter Pia fra cubus. Vasker undertøyet mitt på 90 og de holder seg lenge. Det er stort sett alltid tre for to på dem så blir en slapp i strikken så er det ikke økonomisk ruin å erstatte den. 

Søkte de opp, men det står at hipster modellen bare selges online? Kan det stemme? Og såfall, hvilken av de to man får kjøpt i butikk er best da, den "vanlige" eller "shorts" modellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Søkte de opp, men det står at hipster modellen bare selges online? Kan det stemme? Og såfall, hvilken av de to man får kjøpt i butikk er best da, den "vanlige" eller "shorts" modellen?

Kan godt hende den bare selges online, det har jeg ikke lagt merke til. Jeg kjøper de alltid bare på nett siden jeg vet størrelsen min. Shortsen er skikkelig shorts. De er innmari komfortable, men ikke under jeans, da blir de for klumpete. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har kjøpt 3 stk Pia i butikken. 3 for 2 ☺️

Anonymkode: 9def3...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (22 minutter siden):

Har pleid å kjøpe Pierre Robert.. de har endret strikk flere ganger.. sist kjøpte jeg 3pk som var uten strikk, helt ubrukelig. Men mulig det var noe limited eller utenom vanlig sortiment. 

Lurer egentlig på det samme, men jeg vil ha high waist i bomull. Kommer nok til å se på Pierre Robert igjen.. 

Er mest redd de syntetiske skal lukte vondt.. 

Jeg bruker faktisk bare disse uten strikk. Jeg elsker dem mer enn noen andre truser jeg noen gang har prøvd og har byttet ut så å si hele trusesamlingen min! De finnes i string, hipster og high waist (som ikke er så veldig høy egentlig), så de passer til alt jeg har av klær også.

Anonymkode: 273b3...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synest Pierre har tapt seg. Synest Lindex sine er best! Bomull High waste. Holder seg og er pene under klær. Sklir ikke dit du ikke vil ha dem. 

Anonymkode: 17d27...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sverger til disse. 

Anonymkode: a3d5e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar! Tenker jeg får prøve litt forskjellig og se hva jeg foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte og bare Pierre Robert sine tidligere, men de har endret seg. Så jeg har også gått over til Cubus sin Pia. Shortsen er helt nydelig for soving og når du skal chille.

Anonymkode: ef941...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke bomull. Bruker mest chantelle soft stretch one size. 

Anonymkode: b9221...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...