AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Del Skrevet 25. januar 2023 Jeg ser etter helt enkle truser. Type hipster. Jeg har kjøpt fra HM og kappahl og pierre robert før, og sikkert ett par andre steder jeg ikke husker. Men føler de ikke holder så godt. Hvor vil du anbefale å kjøpe truser? Og er det slik at bomullstruser er best? Anonymkode: 5af87...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Del Skrevet 25. januar 2023 Glemte... Var forholdsvis fornøyd med de fra pierre, men har hørt at de har fått dårligere kvalitet nå? Vet ikke om det stemmer? Anonymkode: 5af87...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 25. januar 2023 #3 Del Skrevet 25. januar 2023 Har pleid å kjøpe Pierre Robert.. de har endret strikk flere ganger.. sist kjøpte jeg 3pk som var uten strikk, helt ubrukelig. Men mulig det var noe limited eller utenom vanlig sortiment. Lurer egentlig på det samme, men jeg vil ha high waist i bomull. Kommer nok til å se på Pierre Robert igjen.. Er mest redd de syntetiske skal lukte vondt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Del Skrevet 25. januar 2023 Cubus sine helt ensfargede finnes i vanlige truser og hipster. Bomull, veldig gode! Anonymkode: d17c1...ae6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Del Skrevet 25. januar 2023 Kjøper de som heter Pia fra cubus. Vasker undertøyet mitt på 90 og de holder seg lenge. Det er stort sett alltid tre for to på dem så blir en slapp i strikken så er det ikke økonomisk ruin å erstatte den. Anonymkode: 1cd2e...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Del Skrevet 25. januar 2023 Sparkjøp Anonymkode: 99b0a...c11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #7 Del Skrevet 25. januar 2023 Jeh bruker bare bomullstruser, gikk bare sopp og kløe av syntetiske. Jeg kjøper billige pakninger på spar kjøp, de er faktisk veldig bra. De i 4pk til 89 Anonymkode: 77c26...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Cubus sine helt ensfargede finnes i vanlige truser og hipster. Bomull, veldig gode! Anonymkode: d17c1...ae6 Enig! Selges ofte 3 for 2. Veldig gode. Anonymkode: 9def3...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjøper de som heter Pia fra cubus. Vasker undertøyet mitt på 90 og de holder seg lenge. Det er stort sett alltid tre for to på dem så blir en slapp i strikken så er det ikke økonomisk ruin å erstatte den. Anonymkode: 1cd2e...f59 Søkte de opp, men det står at hipster modellen bare selges online? Kan det stemme? Og såfall, hvilken av de to man får kjøpt i butikk er best da, den "vanlige" eller "shorts" modellen? Anonymkode: 5af87...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #10 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Søkte de opp, men det står at hipster modellen bare selges online? Kan det stemme? Og såfall, hvilken av de to man får kjøpt i butikk er best da, den "vanlige" eller "shorts" modellen? Anonymkode: 5af87...0f4 Kan godt hende den bare selges online, det har jeg ikke lagt merke til. Jeg kjøper de alltid bare på nett siden jeg vet størrelsen min. Shortsen er skikkelig shorts. De er innmari komfortable, men ikke under jeans, da blir de for klumpete. Anonymkode: 1cd2e...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Søkte de opp, men det står at hipster modellen bare selges online? Kan det stemme? Og såfall, hvilken av de to man får kjøpt i butikk er best da, den "vanlige" eller "shorts" modellen? Anonymkode: 5af87...0f4 Jeg har kjøpt 3 stk Pia i butikken. 3 for 2 ☺️ Anonymkode: 9def3...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 25. januar 2023 #12 Del Skrevet 25. januar 2023 Sparkjøp har gode varianter som holder lenge. Jeg bruker kun disse: Ann boxer 2pk - Sparkjøp (sparkjop.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #13 Del Skrevet 25. januar 2023 svartkatt skrev (22 minutter siden): Har pleid å kjøpe Pierre Robert.. de har endret strikk flere ganger.. sist kjøpte jeg 3pk som var uten strikk, helt ubrukelig. Men mulig det var noe limited eller utenom vanlig sortiment. Lurer egentlig på det samme, men jeg vil ha high waist i bomull. Kommer nok til å se på Pierre Robert igjen.. Er mest redd de syntetiske skal lukte vondt.. Jeg bruker faktisk bare disse uten strikk. Jeg elsker dem mer enn noen andre truser jeg noen gang har prøvd og har byttet ut så å si hele trusesamlingen min! De finnes i string, hipster og high waist (som ikke er så veldig høy egentlig), så de passer til alt jeg har av klær også. Anonymkode: 273b3...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #14 Del Skrevet 25. januar 2023 Synest Pierre har tapt seg. Synest Lindex sine er best! Bomull High waste. Holder seg og er pene under klær. Sklir ikke dit du ikke vil ha dem. Anonymkode: 17d27...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #15 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Cubus sine helt ensfargede finnes i vanlige truser og hipster. Bomull, veldig gode! Anonymkode: d17c1...ae6 Sverger til disse. Anonymkode: a3d5e...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #16 Del Skrevet 25. januar 2023 Disse er veldig gode: https://fairandsquare.no/collections/julegavetips/products/truse-2-dame?variant=31861720186923 Anonymkode: 56471...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #17 Del Skrevet 26. januar 2023 Takker for svar! Tenker jeg får prøve litt forskjellig og se hva jeg foretrekker. Anonymkode: 5af87...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #18 Del Skrevet 26. januar 2023 Jeg brukte og bare Pierre Robert sine tidligere, men de har endret seg. Så jeg har også gått over til Cubus sin Pia. Shortsen er helt nydelig for soving og når du skal chille. Anonymkode: ef941...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. januar 2023 #19 Del Skrevet 26. januar 2023 Stringtruser fra Cubus, Boksere fra Kari Traa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #20 Del Skrevet 26. januar 2023 Liker ikke bomull. Bruker mest chantelle soft stretch one size. Anonymkode: b9221...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå