AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Møtte ei tafatt dame for en måned siden. Jeg måtte sjekke opp henne selvsagt, for det ble sikkert alt for slitsomt for henne. Hun kommer aldri med blomster når hun er på besøk. Hun inviterer meg aldri på fine restauranter, hvor hun tar regningen. Hun skriver heller aldri dikt til meg eller synger arier under balkongen min. Hva skjer? Hvor ble det av initiativet og jaktinstinktet? Nøyaktig hvor feilet likestillingen? Anonymkode: ef41e...340 2 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Møtte ei tafatt dame for en måned siden. Jeg måtte sjekke opp henne selvsagt, for det ble sikkert alt for slitsomt for henne. Hun kommer aldri med blomster når hun er på besøk. Hun inviterer meg aldri på fine restauranter, hvor hun tar regningen. Hun skriver heller aldri dikt til meg eller synger arier under balkongen min. Hva skjer? Hvor ble det av initiativet og jaktinstinktet? Nøyaktig hvor feilet likestillingen? Anonymkode: ef41e...340 Det er det Ingen menn som gjør heller. Så ingen likestilling har feilet der. Anonymkode: 688b0...5f5 12 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Hva har det med likestilling å gjøre at du har møtt en uromantisk dame? Er du uromantisk eller romantisk selv? Man må være to i dansen Anonymkode: ce8e0...6cb 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har det med likestilling å gjøre at du har møtt en uromantisk dame? Er du uromantisk eller romantisk selv? Man må være to i dansen Anonymkode: ce8e0...6cb Jeg vil bli tatt med storm. Er det for mye å be om? -TS Anonymkode: ef41e...340 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Oi, du føler deg hvert fall ganske truffet 🤣 - Ts fra tråden om tafatte menn Anonymkode: 20ddd...fc1 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil bli tatt med storm. Er det for mye å be om? -TS Anonymkode: ef41e...340 Det gagner jo ikke kvinner. Du kan med andre ord ikke forvente at feminister kjemper for likestilling på det feltet. Anonymkode: 1dce1...187 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har det med likestilling å gjøre at du har møtt en uromantisk dame? Er du uromantisk eller romantisk selv? Man må være to i dansen Anonymkode: ce8e0...6cb Nei, det gjelder stort sett bare en som må være romantisk og det er mannen. Hvordan ellers skal han få nøkkelen til soverommet? Anonymkode: 9c9db...223
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg vil bli tatt med storm. Er det for mye å be om? -TS Anonymkode: ef41e...340 Når jeg ikke vet hvor du bor, så ja! Anonymkode: 4efdc...860 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, du føler deg hvert fall ganske truffet 🤣 - Ts fra tråden om tafatte menn Anonymkode: 20ddd...fc1 Det er nok du som føler deg truffet. - TS fra denne tråden Anonymkode: ef41e...340 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg vil bli tatt med storm. Er det for mye å be om? -TS Anonymkode: ef41e...340 Ok, da er du ikke noen mann. For om mannen forventer at dama skal gjøre alt, og når attpåtil at hun til slutt ender opp med å få stempel fra deg om hvor masete og gal hun er.. Og du har urealistiske forventninger. Anonymkode: 5dd60...533 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 Du er i så fall en mann som vil date lesbiske damer du da. Anonymkode: b3fa4...972
frivis Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 Elsker denne likestillingen. Endelig kan vi menn stille like krav om kvinner! 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 Likestilling har ingenting med dating å gjøre. Det er kvinnen som må ta verdens hardeste jobb, gå gravid. Vi må også utsettes for menns slitsomme seksualitet. Så nei. Menn betaler på restaurant, og kommer med blomster. Ferdig snakka. Anonymkode: ec91e...3da
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #15 Skrevet 25. januar 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Likestilling har ingenting med dating å gjøre. Det er kvinnen som må ta verdens hardeste jobb, gå gravid. Vi må også utsettes for menns slitsomme seksualitet. Så nei. Menn betaler på restaurant, og kommer med blomster. Ferdig snakka. Anonymkode: ec91e...3da Lol.. Så du mener at verdens hardeste jobb er å gå gravid? Du vet åpenbart ikke hva en hard jobb er for noe. Det finnes en del harde jobber, men å gå gravid er ikke en av dem. Anonymkode: 31f42...bc3 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #16 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lol.. Så du mener at verdens hardeste jobb er å gå gravid? Du vet åpenbart ikke hva en hard jobb er for noe. Det finnes en del harde jobber, men å gå gravid er ikke en av dem. Anonymkode: 31f42...bc3 Det er ingen jobb som er mer farlig for kvinner enn graviditeter. Forhøyet risiko for å dø pga en hel liste med faktorer som må klaffe. I tillegg til at det bor en alien inni deg som suger til seg alt av næringsstoffer fra din kropp, slik at du selv kan ende opp med mangelsykdommer i flere år etterpå. Og ikke glem fødselen. Er man heldig slipper man unna uten skader. Er man maks uheldig så dør man. I hele 9 måneder i strekk er man på en jobb der livet inni seg krever absolutt all energi du har, uten pause og dårlig søvn. I tillegg kommer de neste 3-5 årene med lite søvn, stress og arbeid med å oppdra, fore, kle, vaske, stelle og underholde nurket. Og du min venn, har ikke det fnugg peiling på hvor farlig dette tross alt er for absolutt alle kvinner hver gang en mann peiser på og ikke vil bruke kondom eller andre prevensjonsmidler. Naturlig å bli gravid, gå gravid og føde? Ja, men også verdens mest farligste jobb, for kvinner. Anonymkode: 5dd60...533 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #17 Skrevet 25. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ingen jobb som er mer farlig for kvinner enn graviditeter. Forhøyet risiko for å dø pga en hel liste med faktorer som må klaffe. I tillegg til at det bor en alien inni deg som suger til seg alt av næringsstoffer fra din kropp, slik at du selv kan ende opp med mangelsykdommer i flere år etterpå. Og ikke glem fødselen. Er man heldig slipper man unna uten skader. Er man maks uheldig så dør man. I hele 9 måneder i strekk er man på en jobb der livet inni seg krever absolutt all energi du har, uten pause og dårlig søvn. I tillegg kommer de neste 3-5 årene med lite søvn, stress og arbeid med å oppdra, fore, kle, vaske, stelle og underholde nurket. Og du min venn, har ikke det fnugg peiling på hvor farlig dette tross alt er for absolutt alle kvinner hver gang en mann peiser på og ikke vil bruke kondom eller andre prevensjonsmidler. Naturlig å bli gravid, gå gravid og føde? Ja, men også verdens mest farligste jobb, for kvinner. Anonymkode: 5dd60...533 "Det er ingen jobb som er mer farlig for kvinner enn graviditeter" Så disse kvinnene har en tryggere jobb mener du? Anonymkode: ef41e...340
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #18 Skrevet 25. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ingen jobb som er mer farlig for kvinner enn graviditeter. Farlig? Har du noe statistikk på det? Fortrinnsvis fra den vestlige verden. Har du født selv, eller går du bare med angst? Tror det å være gravid kommer veldig langt ned på dødsstatistikken , selv hvis vi bare ser på tradisjonelle kvinneyrker. Anonymkode: ccbc4...f92
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #19 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Farlig? Har du noe statistikk på det? Fortrinnsvis fra den vestlige verden. Har du født selv, eller går du bare med angst? Tror det å være gravid kommer veldig langt ned på dødsstatistikken , selv hvis vi bare ser på tradisjonelle kvinneyrker. Anonymkode: ccbc4...f92 I fattige deler av verden er barnefødsler en av de viktigste dødsårsakene hos kvinner. Om du ikke visste det må du virkelig ha vokst opp under en stein. Anonymkode: a0c11...d0d 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #20 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I fattige deler av verden er barnefødsler en av de viktigste dødsårsakene hos kvinner. Om du ikke visste det må du virkelig ha vokst opp under en stein. Anonymkode: a0c11...d0d Legger til: og det er farlig også for kvinner i vesten, om man ikke har tilgang på helsehjelp. PS - det dør ikke så vanvittig mange menn på jobb her i Norge heller. Så vet ikke helt hvilke farlige yrker du tenkte på som er så utrolig mye mer dødelige enn barnefødsler. Anonymkode: a0c11...d0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå