AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Vurderer kjøpe noe. Vil gjerne fordele slik jeg betaler 500kr/mnd til nedbetalt. Har råd til 500kr/mnd, men ikke alt samtidig. Er også et bra tilbud på det jeg skal kjøpe nå. Det jeg lurer på, er hvor mye dere hsr betalt i renter? Og hvor mange måneder betalte dere ned? Og for hvilken sum? Anonymkode: 58702...eba
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vurderer kjøpe noe. Vil gjerne fordele slik jeg betaler 500kr/mnd til nedbetalt. Har råd til 500kr/mnd, men ikke alt samtidig. Er også et bra tilbud på det jeg skal kjøpe nå. Det jeg lurer på, er hvor mye dere hsr betalt i renter? Og hvor mange måneder betalte dere ned? Og for hvilken sum? Anonymkode: 58702...eba Det kommer opp når du trykker videre på valget om å betale med klarna. Bare å sjekke selv. Anonymkode: 6dde5...984
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Tilbudet er så bra at du ikke har råd til det altså. Logikken til enkelte her inne har virkelig underholdningsverdi. Bare synd det er så mye tragisk. Anonymkode: 17081...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Har aldri gjort det, fordi synes det er ren idioti å gjøre. Hvis du ønsker deg noe, men ikke har penger til det - så lar du være. Jeg har derimot betalt innen 30 dager, men da har jeg penger nok på konto allerede. Saken er at jeg ønsker å få pakken før jeg betaler, så jeg vet at gjenstanden er i god stand. Anonymkode: 0d02d...9e1
Million Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Det du sparer på tilbudet, spises sikkert opp av rentene du må betale til Klarna for avbetalingen. Ikke verdt det. Men nei, jeg har ikke tatt noe på avbetaling hos Klarna på sikkert 10 år. Betaler alt i sin helhet på faktura med en gang jeg får varen, eller jeg betaler med kredittkort. Og kredittkortregningen betales også i sin helhet før forfall, ingenting utsettes til neste måned osv. Kredittgjeld er noe herk å rote seg inn i. Var jeg deg, ville jeg heller spart opp til det du ønsker deg. Som sagt vil renter og gebyrer gjøre at du ikke sparer så mye på dette tilbudet uansett. Sannsynligvis.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 Se hva sluttsummen blir. Nå skal rentene opp også. Men hvis det er noe du behøver NÅ og du vet du vil betale det så ja. Why not Anonymkode: 54344...448
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 Du må gå vider i appen og ser hva det står. Anonymkode: bf109...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå