AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette kort, men prøver. Vi ble kollega for flere år siden, jeg singel, han 10 år yngre enn meg og i forhold. Vi havnet til sengs, begge angret. Den angringen var ikke mye verdt, det hendte igjen og igjen, selv om vi begge etterhvert ble i forhold med andre. Vi hadde en «avtale» om at det aldri skulle skje igjen, etter hver gang. Ikke mye verdt den avtalen heller. Jeg klarte i perioder å la være å møte han, andre ganger kollapset både hjerne og fornuft. Jeg har aldri opplevd noe så intens, deilig -og utmattende. Det roet seg etter noen år da vi igjen havnet i nye forhold hver for oss og ikke var kollegaer lengre. Det var godt å «slippe stresset» med han og bare la han være i fortid. Uten kontakt av noe slag på et par år, tikket det inn en venneforespørsel fra han på snap Jeg syns det var litt rart, men aksepterte. Etter noen hyggelige -hvordan går det med deg, ser du har stiftet familie og er lykkelig på fb- ble innholdet i mld fra han endret, jeg kjente et stikk i meg og tenkte litt oppgitt «Nei, nei, nei»! Dette er et par år siden og jeg har ikke tall på hvor mange ganger ila de årene jeg er lagt til på snap, fått bilder og videoer og lange meldinger om hva han fantaserer å gjøre med meg, at han vil møtes. Han blir avvist og ignorert, men han gir seg ikke. Det er noe ved han stikker så dypt i meg at det er på grensen til det ubehagelige. Inne i kroppen er det noe som skriker, river og sliter-og kanskje lengter. Samtidig kjenner jeg på en oppgitthet, over meg selv og over han. Over kjemi man ikke kan styre, vilje og uvilje. Hadde det bare vært så enkelt å kunne blokkere, slette fra minne, restartet kropp og sin .. Anonymkode: 2fadf...6c1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 22a51...b04 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Du bør nok jobbe litt med deg selv ja. Hvorfor er det verdt å være et dårlig menneske, er sexen virkelig så god? Anonymkode: 49307...153
Chantielle Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Chantielle mod.
Anbefalte innlegg