AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Flere som har det slik? Ble beskyldt for å prøve å snike i køen på butikken i dag, da jeg egentlig bare skulle strekke på armene. Sa til dama som beskyldte meg for det at jeg absolutt ikke prøvde å snike, men hun svarte at jo det gjorde du. Tårene presset på og jeg gråt på vei hjem. Hvorfor er jeg sånn? Flere som er sånn og har opplevd lignende? Anonymkode: 9fd7e...ed8
svartkatt Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Jeg er slik sjøl iblant. Var det oftere før. Hormoner, tenker først og fremst på hvor man er i syklusen. Mangel på søvn. Depresjon. Er mine årsaker, og det er vel verst når alt skjer samtidig.. Kan nok være flere grunner også. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Ville jo si henne noen alvorsord, men sa ikke noe mer siden det sikkert hadde blitt dårlig stemning. Pleier ikke å snike i kø så litt sårt å bli beskyldt for det. Kjenner henne jo ikke. Men ble lei meg likevel. Anonymkode: 9fd7e...ed8
jordbær86 Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Jeg skjønner deg godt. Jeg hadde reagert på samme måten. 1
Lipstick Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Det må ha vært en ordentlig ubehagelig opplevelse. Forstår godt at du ble lei deg. Jeg gråter relativt ofte. Blir lett overveldet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå