Gå til innhold

Hjelp, jeg skal gifte meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har fridd, og vi satser på å gifte oss i sommer allerede.

Jeg har lyst på et lite og intimt bryllup, mens han har lyst på et større ett.

Regner med vi finner en gylden middelvei.

Kommer til å la dette være min egen oppdateringstråd.

Innspill og forslag taes i mot med takk.

Gjester som må inviteres:

Mine foreldre og søsken (6)

Hans foreldre og søsken (3)

Våre besteforeldre (2)

Hans tanter og onkler (6)

Mine tanter og onkler (7)

Hans søskenbarn (9)

Mine søskenbarn (7)

Forlovere (2)

Venner (10)

Vi er da oppe i 52 stk

Med oss og barna, så blir vi 56

Hadde det vært opp til meg, alene, så hadde det holdt med søsken, foreldre, besteforeldre, forlovere og et vennepar. :sjenert:

Jeg har lyst å ha en brudebukett som inneholder prestkrager og røde roser.

Hva serverer man til mat? Er det noe som er vanlig standar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan servere det dere har lyst til. Det kommer jo litt an på hvor dere har tenkt å ha det (selskapslokale, grendahus, restaurant?), hvor mye jobb skal dere gjøre selv?

Koldtbord er jo populært feks.

Skrevet
Dere kan servere det dere har lyst til. Det kommer jo litt an på hvor dere har tenkt å ha det (selskapslokale, grendahus, restaurant?), hvor mye jobb skal dere gjøre selv?

Koldtbord er jo populært feks.

Det har jeg ikke engang tenkt på. :sjenert:

Hva er mest vanlig å bruke som lokale?

Skrevet

Alt av lokale er vel mest vanlig. Det kommer jo an på hvor mye jobb dere ønsker å gjøre selv og hvor mange penger dere er intressert i å bruke. Det blir jo dyrere med restaurant enn indrettshus feks. Men da slipper dere unna mye av jobben.

Skrevet

Det er mange som har "kalvamellcoctail". Altså rekecocktail til forrett, kalvestek til hovedrett og karamellpudding til dessert. Alle liker det, bortsett fra noen få som er allergiske mot skalldyr.

Skrevet

Du burde lage deg en dagbok inne på bryllupsdagbøkene. Fantastiske jenter her inne som du får utrolig mange gode tips og råd av.

Ser du er helt ny her inne (ihvertfall nicket ditt). Du lager dagbok på samme måte som du laget denne tråden, men gå inn på bryllupsdagbøkene før du lager tråden, og visp så har du din egen dagbok til å samle alle bryllupstankene dine.

(hilsen brud annon 2005 ;) )

Skrevet
Du burde lage deg en dagbok inne på bryllupsdagbøkene. Fantastiske jenter her inne som du får utrolig mange gode tips og råd av.

Ser du er helt ny her inne (ihvertfall nicket ditt). Du lager dagbok på samme måte som du laget denne tråden, men gå inn på bryllupsdagbøkene før du lager tråden, og visp så har du din egen dagbok til å samle alle bryllupstankene dine. 

(hilsen brud annon 2005  ;) )

Hvor finner jeg disse? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...