AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Flere her som venter på pakker som skulle vært levert i går? Anonymkode: 12dd5...5e2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Ingen andre som opplever trøbbel? Jeg skulle hatt en pakke i går, det er ingen oppdateringer på sporingsnr annet enn at den står som klar til utkjøring og slik har den stått i snart 24 timer. Og det var enorm kø på chaten så jeg fikk ikke svar der heller. Er dette vanlig? Anonymkode: 12dd5...5e2
applestories Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Helt vanlig. En gang sto det på nettsiden at pakken var på utleveringsstedet, men da jeg kom dit fikk jeg vite at den var ikke kommet til tross for å ha blitt registrert som ankommet. De sa at dersom bilen ikke var full ventet Postnord med å sende den videre til neste dag.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Har en stor pakke som skulle leveres på fredag. Det forsøkte de også, men utenfor avtalt tid - jeg var logisk nok på jobb og kunne ikke ta i mot. De har ikke forsøkt å levere på nytt hverken mandag, tirsdag eller onsdag. Helt tragisk. Kundeservice visste lite og sa bare at de mangler biler. Anonymkode: 5884d...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå