AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Del Skrevet 25. januar 2023 Jeg holder på å gå ned i vekt nå, takler kaloriunderskudd og trening sånn ganske greit, men går på do titt og ofte. Ganske irriterende å alltid måtte ha tilgang til do for å tisse. Er det vanlig under slanking? Kroppen kvitter seg kanskje med overflødig vann? Jeg har en del vann i kroppen fra før, i tillegg til fett. Anonymkode: c32ad...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg holder på å gå ned i vekt nå, takler kaloriunderskudd og trening sånn ganske greit, men går på do titt og ofte. Ganske irriterende å alltid måtte ha tilgang til do for å tisse. Er det vanlig under slanking? Kroppen kvitter seg kanskje med overflødig vann? Jeg har en del vann i kroppen fra før, i tillegg til fett. Anonymkode: c32ad...87b Ja, men det går over etter noen dager. Det er derfor de første 1-3 kiloene går så fort av. Anonymkode: 2e952...3e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, men det går over etter noen dager. Det er derfor de første 1-3 kiloene går så fort av. Anonymkode: 2e952...3e5 Har holdt på i over en uke, enda ikke mistet ett eneste gram. Så vi får se Anonymkode: c32ad...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #4 Del Skrevet 25. januar 2023 Ja - det er vanlig, særlig hvis man kutter ned på karbohydrater. Kroppen tisser ut vannet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Del Skrevet 25. januar 2023 Ja. Veldig vanlig. Anonymkode: d4ca4...d61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Del Skrevet 26. januar 2023 Fettet skilles ut gjennom urin og utånding. Anonymkode: a31fb...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå