AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 De siste gangene jeg har sjekket konto, så opplever jeg at jeg har mer penger enn det jeg hadde sist. Jeg stussa litt i går, men tenkta at jeg sikkert så feil sist jeg logget inn. I dag logger jeg inn igjen og opplever jeg har 2000 kr ekstra på brukskontoen. Da skjønte jeg at jeg faktisk får mer penger. Men det står ikke hvor de pengene er fra, det står heller ikke at det har kommet mer penger. Men jeg vet jeg hadde 10 000 på konto i går, og i dag har jeg 12 000. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha skjedd. Vet jeg overførte par tusen inn på konto for par dager siden, men jeg fikk de inn der med en gang om jeg husker riktig. Kan det være at de pengene jeg overfører fra buffer til brukskonto er forsinket? Jeg mener å ha fått de med en gang, jeg sjekker bestandig det. Ellers har jeg ingen anelse om hva det kan være. Er det noen som har et mulig svar på hva det kan være? Anonymkode: 0e202...d34
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Skrevet 25. januar 2023 Du ser jo alt som går ut og inn på transaksjonsoversikten. Anonymkode: 8cda0...30a 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du ser jo alt som går ut og inn på transaksjonsoversikten. Anonymkode: 8cda0...30a ...og mener du noe mangler der må du vel kontakte banken. Anonymkode: 4b3ce...2fe
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Fant du ut av dette i det hele tatt? Jeg sitter her i akkurat samme situasjon selv, og jeg finner ingen svar. Anonymkode: 11ab8...463
newman01 Skrevet 29. februar 2024 #5 Skrevet 29. februar 2024 Et reservasjonsbeløp som er slettet? Har du sett feil på disponibel og bokført saldo? 1
Rødstrupa Skrevet 29. februar 2024 #6 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 13.06): De siste gangene jeg har sjekket konto, så opplever jeg at jeg har mer penger enn det jeg hadde sist. Jeg stussa litt i går, men tenkta at jeg sikkert så feil sist jeg logget inn. I dag logger jeg inn igjen og opplever jeg har 2000 kr ekstra på brukskontoen. Da skjønte jeg at jeg faktisk får mer penger. Men det står ikke hvor de pengene er fra, det står heller ikke at det har kommet mer penger. Men jeg vet jeg hadde 10 000 på konto i går, og i dag har jeg 12 000. Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha skjedd. Vet jeg overførte par tusen inn på konto for par dager siden, men jeg fikk de inn der med en gang om jeg husker riktig. Kan det være at de pengene jeg overfører fra buffer til brukskonto er forsinket? Jeg mener å ha fått de med en gang, jeg sjekker bestandig det. Ellers har jeg ingen anelse om hva det kan være. Er det noen som har et mulig svar på hva det kan være? Anonymkode: 0e202...d34 Du ringer banken.
AnonymBruker874626 Skrevet 29. februar 2024 #7 Skrevet 29. februar 2024 Antakelig skyldes dette reservasjonsbeløp som er fjernet. Et veldig typisk reservasjonsbeløp er om du fyller drivstoff. Da reserveres 3000 kroner på kortet ditt, selv om du fyller for et lavere beløp. Når alt går gjennom systemene korrigeres beløpet, og det vil se ut som du har et høyere disponibelt beløp igjen, uten at det har kommet penger inn En annen mulighet er et kjøp fra nett som først reserveres, men så fjernet midlertidig fordi varen var forsinket. Flybilletter og hotellreservasjoner har jeg også opplevd det samme med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå