AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Del Skrevet 25. januar 2023 Er den god? Jeg brukte den da jeg var ung, men husker ikke om den var god. Er det noen som har denne? https://www.blush.no/product/982638/parfyme/dameparfyme/versace-bright-crystal-edt Anonymkode: 3cec0...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #2 Del Skrevet 25. januar 2023 Jeg hadde den 🙂 Elsker at den lukter litt søtt 🤭 Anonymkode: 5255e...f77 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. januar 2023 #3 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er den god? Jeg brukte den da jeg var ung, men husker ikke om den var god. Er det noen som har denne? https://www.blush.no/product/982638/parfyme/dameparfyme/versace-bright-crystal-edt Anonymkode: 3cec0...083 Åhjaa! Elsker den💗 Lukter søtt,godt,friskt. Og lukter godt heeeeele dagen,til tross at den 'bare'er edt.🥰 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Del Skrevet 25. januar 2023 flusa skrev (3 timer siden): Åhjaa! Elsker den💗 Lukter søtt,godt,friskt. Og lukter godt heeeeele dagen,til tross at den 'bare'er edt.🥰 Tusen takk for svar 🌸 Kunne du fortelle meg hva edt er for noe? Jeg har ikke peiling.🤷♀️ Anonymkode: 3cec0...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for svar 🌸 Kunne du fortelle meg hva edt er for noe? Jeg har ikke peiling.🤷♀️ Anonymkode: 3cec0...083 Ikke meg du spør men.. EdT er forkortelse for Eau De Toilette, som er betegnelse for lettere parfymer, men EdP er forkortelse for Eau De Parfum, som er de tyngre parfymene. Anonymkode: ce8d8...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke meg du spør men.. EdT er forkortelse for Eau De Toilette, som er betegnelse for lettere parfymer, men EdP er forkortelse for Eau De Parfum, som er de tyngre parfymene. Anonymkode: ce8d8...6a2 det er ikke nødvendigvis sant. Mange EdP er også lette. Men de er av bedre kvalitet, så lukten holder bedre gjennom dagen. Anonymkode: 1cb1d...65a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. januar 2023 #7 Del Skrevet 25. januar 2023 Denne som er edt, holder mye lengre enn flere av min edp... Så dette stemmer ikke alltid. Men en edp skal egentlig holde lenger på lukten,ja. Egen kropp har også mye å si. Om man har fet hud,kan man oppleve at duften går fortere bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Del Skrevet 25. januar 2023 Den lukter skarpt og migrenefremkallende. Anonymkode: 0e64a...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): det er ikke nødvendigvis sant. Mange EdP er også lette. Men de er av bedre kvalitet, så lukten holder bedre gjennom dagen. Anonymkode: 1cb1d...65a Ja, men det er dette som er opprinnelse for EdT og EdP. EdT skal være lettere enn EdP, og EdP er ofte ment å kun brukes på kveld og fest. Selv syns jeg det er rart at EdT fra Issey Miyake betegnes som EdT når den er for meg kraftigere enn flere EdP. Anonymkode: ce8d8...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #10 Del Skrevet 26. januar 2023 Jeg har hatt den tidligere, men syntes den var for skarp og gjennomtrengende. Jeg hadde Edp, den er nok litt mildere/lettere om du kjøper Edt, men jeg ville ikke ha kjøpt den igjen. Anonymkode: a66a6...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar 2023 #11 Del Skrevet 26. januar 2023 Har 2 av den faktisk. Liker den veldig godt og er en av mine favoritter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2023 #12 Del Skrevet 28. januar 2023 Luktet veldig godt på ei jeg kjenner, så testet jeg den selv og det var en duftnote jeg ikke likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #13 Del Skrevet 28. januar 2023 Den er gammelt nytt. Selv syns jeg dem er litt for anonym, har testet den flere ganger. Men ikke en ubehagelig duft Anonymkode: db44c...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå