AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #21 Skrevet 25. januar 2023 Veggdyret skrev (2 timer siden): 4-åringen har sitt første "mesterverk" (det første som faktisk så ut som noe annet enn en krusedull) hengende på veggen, en kulepenntegning av en kanin. I tillegg henger det noen malerier fra barna var 2-3 år i kjelleren, i glass og ramme, og alle ungene har på et eller annet tidspunkt lagd kunst rett på lerret i barnehagen så det henger også på veggen. Ellers har vi stort sett puttet de tegningene de har lagt ned mest innsats i inn i en strikkmappe, og så kaster vi nok 80-90% av tegningene ja. Kriteriene for å beholde er at det enten er det første av noe, veldig mye innsats, eller at barnet selv uttrykker stor begeistring for verket. (Kom på at mannen min også har rundt 10 kunstverk hengende på kontoret sitt, litt fra hvert barn.) Her sparer jeg på de fineste og som innsats er lagt i, regnbuer er fint men vil ikke spare på 1000 regnbue tegninger. hiver de når hun har sovnet tror ikke hun savner dem da hun lager nye ver dag😅 henter i barnehagen og der ligger det opp til 10-20 tegninger hun har laget😅 av kruseduller og streker og hjerter og regnbuer, tenker på at det er bortkasta papir uansett om barnet mener det på en fin måte og er stolt. Her i hus får hun da ikke bruke 20 papir på bare krusedull da Anonymkode: 44ea1...857
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #22 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): regnbuer er fint men vil ikke spare på 1000 regnbue tegninger. Amen! Her blir det meste lagt i stabler og esker hist og pist, for å liksom skulle gå gjennom det senere, tenker vi der og da. Hver gang angrer jeg etterpå, å bla gjennom 20-30 stk av hvert tema; hjerter, regnbue, enhjørning, kjoler, hus, etc etc etc...? Aff... Anonymkode: cd24b...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå