Gå til innhold

Har blitt beskyldt for noe jeg ikke har gjort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt beskyldt for noe jeg ikke har gjort , min venn tror jeg har ( prøvd og ødelegge for h”n og familielivet)

samboeren har utpekt meg som det vedkommende, men det stemmer ikke, 

Min venn sier at h”n ikke vil snakke om det og legger det bak seg men tror samboeren, jeg er helt på gråten, føler meg sviktet i høy grad , og er uvel og kvalm samtidig for at min venn kunne tro noe slik om meg.

Vennen sier jeg er glad i deg og vil fortsatt være venner vi glemmer dette nå. 

Hvordan skal jeg klare å gå videre med noe slikt? Jeg vil være venn , men jeg er samtidig så dypt såret for å bli beskyldt.

kommer jeg noen gang over dette , vil ting bli som før? Her snakker vi 12+ års vennskap. 

Anonymkode: 1537a...a7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva blir du beskyldt for?

Anonymkode: c90ea...c23

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Stå på ditt og sverg på at du ikke har gjort det. Noe av det verste jeg vet er å bli syndebukken for noe andre har gjort, så jeg hadde nok kuttet kontakten.

Anonymkode: 6af88...bf3

• Liker 1
Skrevet

Det går ikke an å gå videre som venner etter noe sånt så lenge en ikke skal kunne snakke ut om hendelsen, så du har vel ikke annet valg enn å si at du vil gjerne fortsette vennskapet men at det krever en skikkelig prat dere mellom om hendelsen.

• Liker 1
Skrevet
Mt3 skrev (5 minutter siden):

Det går ikke an å gå videre som venner etter noe sånt så lenge en ikke skal kunne snakke ut om hendelsen, så du har vel ikke annet valg enn å si at du vil gjerne fortsette vennskapet men at det krever en skikkelig prat dere mellom om hendelsen.

Det er akkurat dette jeg mener, 

h”n sitter igjen med å si at du betyr mye for meg og vi avslutter denne epoken nå og går videre, så sa jeg men det kan jeg ikke jeg kan ikke bli beskyldt for noe og så skal jeg bare avslutte det. 

Men ble mer et utlimatum nesten at skal du fortsette og ta det opp nå Så orker jeg ikke flere samtaler. 
Må gå nå sier (h”n) vi prates og vi er venner men ikke prat mere om dette igjen er du snill! 

Sånn ble den avslutningen, og nå er jeg redd for at, tar jeg avstand tror de jeg har noe å skjule .

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Stå på ditt og sverg på at du ikke har gjort det. Noe av det verste jeg vet er å bli syndebukken for noe andre har gjort, så jeg hadde nok kuttet kontakten.

Anonymkode: 6af88...bf3

Har gjort det, har sverget også, for jeg har virkelig ikke gjort noe. 

Men kutter jeg kontakten må de vel tro at det stemmer, at det er derfor jeg tar avstand??

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å gi noe godt svar når du er så kryptisk.

Hva skjedde? Hvordan har det skjedd? Samboeren kom med påstanden? "Samboeren", er det din venninnes samboer? Hvorfor sa han det? Misforståelse? Misliker han deg generelt? Osv

Anonymkode: fcddd...3b1

• Liker 6
Skrevet

Veldig vanskelig å forstå hva dette gjelder siden du skriver så usammenhengende. 
Er det snakk utroskap eller god , gammeldags baksnakking ? 
Vil du ha et oppgjør så må du ta det med den skyldige. Den samboeren til venninna di? 
Jeg har også vært ute for dette via min søster og hennes ex. 
Jeg fikk skylden for noe piss de kranglet seg i mellom, og nå 10 år etter så får jeg fremdeles høre om dette gamle gnålet når hun blir sur for ett eller annet… Kjenner jeg blir matt når jeg hører om hvor feige folk er, og at de ikke tar fem øre for å skylde på andre når noe hår dem i mot 

Anonymkode: 302ea...7e6

• Liker 4
Skrevet

Er det en misforstått siden din venns samboeren mener du har gjort dette? 

Anonymkode: 8662f...1a0

Skrevet

Vennen din vil nok ikke snakke om det, fordi hun/han da føler hun/han må velge side, og kanskje bryte opp samboerskapet, noe hun/han føler kan få store konsekvenser. Ved å legge lokk på det, kan hun/han beholde dere begge

Anonymkode: 6a540...fab

• Liker 2
Skrevet

Har samboeren til venninna di påstått at du har flørtet med ham?

Anonymkode: b173c...18e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har samboeren til venninna di påstått at du har flørtet med ham?

Ja noe slikt .

Jeg er forøvrig en gift foreldre til 3 barn og lykkelig, denne samboeren er ny ca 6mnd inn i forhold med min venn, og jeg ser på det som positivt at min venn har funnet noen som gjør h”n lykkelig.

Helt til jeg fikk dette i fleisen

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vennen din vil nok ikke snakke om det, fordi hun/han da føler hun/han må velge side, og kanskje bryte opp samboerskapet, noe hun/han føler kan få store konsekvenser. Ved å legge lokk på det, kan hun/han beholde dere begge

Takk dette var en ny måte og se det på. 
Hjalp meg litt og forstå min venns

“muligens tankegang” 

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja noe slikt .

Jeg er forøvrig en gift foreldre til 3 barn og lykkelig, denne samboeren er ny ca 6mnd inn i forhold med min venn, og jeg ser på det som positivt at min venn har funnet noen som gjør h”n lykkelig.

Helt til jeg fikk dette i fleisen

Vel, venninna di har jo da en ny kjæreste som har blitt samboer på under et halvt år og lyver om deg og ødelegger forholdet mellom deg og venninna di. 

Denne mannen høres jo ut som en skikkelig manipulerende og kontrollerende drittsekk. Han flytter inn på et øyeblikk og går inn for å ødelegge relasjonene hennes, kanskje han prøver å isolere henne? Det kan hende det kommer verre ting i dette forholdet etter som han viser sin sanne natur til venninna di. 

Hvis du ønsker å trekke deg tilbake så kan du jo det, men si gjerne til henne at hvis hun noensinne trenger hjelp så er du der. Si at du er skeptisk til denne mannen siden han lyver om deg, og hvis hun senere finner ut at han ikke er en bra fyr og trenger hjelp til å komme seg bort så kan hun ta kontakt med deg. 

Det høres ikke bra ut det hun har rotet seg inn i her nå. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vel, venninna di har jo da en ny kjæreste som har blitt samboer på under et halvt år og lyver om deg og ødelegger forholdet mellom deg og venninna di. 

Denne mannen høres jo ut som en skikkelig manipulerende og kontrollerende drittsekk. Han flytter inn på et øyeblikk og går inn for å ødelegge relasjonene hennes, kanskje han prøver å isolere henne? Det kan hende det kommer verre ting i dette forholdet etter som han viser sin sanne natur til venninna di. 

Hvis du ønsker å trekke deg tilbake så kan du jo det, men si gjerne til henne at hvis hun noensinne trenger hjelp så er du der. Si at du er skeptisk til denne mannen siden han lyver om deg, og hvis hun senere finner ut at han ikke er en bra fyr og trenger hjelp til å komme seg bort så kan hun ta kontakt med deg. 

Det høres ikke bra ut det hun har rotet seg inn i her nå. 

Godt poeng. Vil anbefale deg å ikke trekke deg unna. Men bare være der og finne på ting sammen. Da blir det lettere for henne å strekke ut en hånd om hun skulle trenge det. Vanskelig om dere ikke har kontakt.

(orket ikke å skrive han/hun/henne)

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...