AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #1 Skrevet 25. januar 2023 Har bikket uke 12 nå, men er fortsatt helt sykt trøtt og har 0 energi. Dere som slet med dette i starten av graviditeten, når ble det bedre?😊 Syntes det er grusomt når jeg har en 2 åring fra før. Kan ikke huske det var så ille med henne🙈 Anonymkode: 57ce8...87b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Jeg venter på det samme, uke 16 her!😅 Anonymkode: 8e6cf...465
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Uke 21, og har sluttet å vente… Må nok få ut ungen først, og så vente til den er rundt tre år.. 😅😅 Anonymkode: 281f3...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Jeg er uke 29 nå. Det gikk litt bedre i 2.trimester, men nå er jeg trøtt hver dag igjen. Men nå kan det hende det er fordi jeg er så tung. Sliter med å finne god sovestilling osv. Våkner flere ganger om natta pga må tisse, mareritt eller sover urolig. I 1.trimester kunne jeg hvertfall sove flere timer i strekk, samtidig som jeg var stuptrøtt når jeg våkna. Anonymkode: ab60a...9e1
Sofakona Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 Vel..det begynte i uke 16....nå er hun 4 år og jeg er forsatt like trøtt he he
Badebuksa2.0 Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 Ginny skrev (1 time siden): Ble ikke bedre før ungen var ute.. Ble det bedre da ungen var ute? Seriøst? 😂 det er jo først DA helvetet begynner. Og hvis man er "riktig heldig" sover ikke ungen natta gjennom før hn er 9 år. Graviditeten er jo ofte den letteste tiden.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 Jeg var trøtt til uke 14-15, og hadde så mye energi fram til rundt uke 33 hvor jeg ble trøtt igjen. Er MYE mindre trøtt nå med babyen ute. Jeg sover mer om natta enn de siste ukene som høygravid og føler sjeldent mangel på energi på dagtid. Anonymkode: e500a...c67
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 Ble mindre trøtt etter uke 18-19 ca. Men fortsatt mye mer sliten og har et tyngre svangerskap nå enn førstegangen. Anonymkode: 77b86...c8c
Stormur Skrevet 25. januar 2023 #10 Skrevet 25. januar 2023 Ca uke 15. og så kom det tilbake på slutten. Var slik med alle tre. trøttest med siste.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Skrevet 25. januar 2023 Ga seg ikke. Jeg var en vandrende zombie helt til fødselen. Sov dårlig og hadde bekkenløsning som gjorde at det å snu seg en cm i senga var et mareritt. Tar denne tiden med nyfødt over graviditeten any day. Men så er vi heldige med vesla, hu sover veldig godt (enda). Sover mye mer nå 🙈 Anonymkode: caf0b...954
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 I begge svangerskapene var jeg veldig trøtt første trimester, også ga det seg litt i andre. Siste trimester var også tungt, men tror det kom mest av dårlig søvn pga. få behagelige liggestillinger, hyppige toalettbesøk, halsbrann... Irriterte meg grønn da alle sa "Hehe, sov mens du kan, du får ikke sove når ungen er ute", og den høygravide kroppen min gjorde det umulig å sove godt. For noen stemmer det kanskje, men jeg sov hvert fall sååå mye bedre etter fødsel. Anonymkode: 05408...f1c 1
Ginny Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 Badebuksa2.0 skrev (1 time siden): Ble det bedre da ungen var ute? Seriøst? 😂 det er jo først DA helvetet begynner. Og hvis man er "riktig heldig" sover ikke ungen natta gjennom før hn er 9 år. Graviditeten er jo ofte den letteste tiden. Da ungen var ute kunne jeg ligge akkurat som jeg ville, ingen som tok spenntak mellom bekkenet og ribbeina mine eller prøvde å grave seg ut. I tillegg roer slimhinnene ned så jeg fikk puste. Søvnkvaliteten ble ekstremt mye bedre! Og de fleste babyer sover jo en god del, heldigvis. Og de aller fleste sover godt før de er 9 😛 Og barnet har gjerne en forelder til, eller annen slekt, eller noen som helst andre som kan hjelpe 😊 I graviditeten er det utelukkende meg 🥲 2
Badebuksa2.0 Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 Ginny skrev (1 time siden): Da ungen var ute kunne jeg ligge akkurat som jeg ville, ingen som tok spenntak mellom bekkenet og ribbeina mine eller prøvde å grave seg ut. I tillegg roer slimhinnene ned så jeg fikk puste. Søvnkvaliteten ble ekstremt mye bedre! Og de fleste babyer sover jo en god del, heldigvis. Og de aller fleste sover godt før de er 9 😛 Og barnet har gjerne en forelder til, eller annen slekt, eller noen som helst andre som kan hjelpe 😊 I graviditeten er det utelukkende meg 🥲 Hehe. Jaja. Sånn var det ikke her. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #15 Skrevet 25. januar 2023 Badebuksa2.0 skrev (3 timer siden): Ble det bedre da ungen var ute? Seriøst? 😂 det er jo først DA helvetet begynner. Og hvis man er "riktig heldig" sover ikke ungen natta gjennom før hn er 9 år. Graviditeten er jo ofte den letteste tiden. Vesentlig bedre når ungen er ute! Altså vi snakker samme sekund. Joda, man er trøtt av baby og amming osv, men den gjennomgripende trøttheten og utmattelsen i svangerskapet slipper man i hvertfall. Hilsen trebarnmor som har unger som fortsatt våker både 2 og 3 ganger om natten, tre år siden forrige fødsel 😛 Anonymkode: ece8d...054 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #16 Skrevet 25. januar 2023 Ga seg når "babyen" bikket to år. Så ble jeg gravid igjen. Venter fortsatt på at det skal gi seg. Minste er litt over et år nå ✌️😴😂 Anonymkode: bd191...ef5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #17 Skrevet 25. januar 2023 21 uker her, fortsatt helt utmattet og fortsatt 50% sykemeldt! Hjelper ikke akkurat på at sjefen min ikke er støttende, hun blir forbanna og frekk i telefonen når jeg må forlenge sykemeldingen min.. Forstår jo at det er irriterende for henne, men det er ikke min feil akkurat, jeg ønsker ikke å være syk… Anonymkode: f3806...5e2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #18 Skrevet 25. januar 2023 Var egentlig mer trøtt etter barnet ble født da ungen ikke sov særlig om natta. Er det første barnet ditt? Anonymkode: 1b572...e1f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #19 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har bikket uke 12 nå, men er fortsatt helt sykt trøtt og har 0 energi. Dere som slet med dette i starten av graviditeten, når ble det bedre?😊 Syntes det er grusomt når jeg har en 2 åring fra før. Kan ikke huske det var så ille med henne🙈 Anonymkode: 57ce8...87b JERN TABLETTER Anonymkode: cfc33...1fa
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #20 Skrevet 26. januar 2023 Vet ikke om jeg bare har en ok periode nå, men i tredje trimester. Håper energien er kommet for å bli, mulig det er fordi jeg har blitt sykmeldt nå. Fordeler energien mer utover dagen for å kunne fungere som mamma på ettermiddag/kveld. Anonymkode: d8bf1...e7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå