Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er absolutt ikke sjalu. Men skjønner ikke hvor han får pengene fra. Han eier masse dyre ting. Alt fra Louis Vuitton ting til Breitling klokke som koster minst 50.000 norske kroner, han kjøpte også ei dyr veske til vennina si, en typ Balmain veske, siden hun har bursdag. Han  har en helt vanlig jobb, hvor han tjener like mye som en butikkansatt. Han har en pappa i Dubai, som driver med business. Mye venner i Italia. Vennine fra Italia var og besøkte han og han tok hun med på restaurant på Aker brygge, han er ikke født og oppvokst i Norge. Neste måned reiser han til Polen. Vi har møttes kun 1 gang og dette var da lenge før jul, på en bar. Men så chattet sammen litt i ettertid.  Han har sko fra louis vuitton, balmain tskjorte, masse parfymer og dyre klokker han bestiller masse mat fra Foodora. Han vil ta meg  ute  med på en dyr middag snart, men jeg har funnet noen unnskyldninger. Fordi jeg nå mistenker han er typ  i noe dårlig miljø, og tenker mest på min egen trygghet..... om det så skulle skje noe

jeg spurte han hvor han får penga fra. Da sa han jeg jobber. Og han sa jeg bestiller mat hver eneste dag fra restaurant. Han spiser luksus frokoster på restauranter ofte med omelett, salater og mye annet.

Anonymkode: fc66f...5be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okok

Anonymkode: 7599b...3d6

Skrevet

Hvorfor bryr du deg så mye om disse detaljene fra livet til en person du har møtt én gang?

Anonymkode: c218d...5b1

• Liker 5
Skrevet

Tindersvindleren nr 2?

Anonymkode: 9315e...edd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...