AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Sliter med rødming. Har gjort det i over 10 år og det har ført til mange kamper med meg selv, det jeg vil gjøre vs det jeg tør gjøre pga rødmingen. Den har på mange måter formet livet mitt i stor grad og nå er jeg lei. Ønsker å kunne leve som jeg vil uten å være redd for å rødme i utide. Har fått innvilget rødmeoperasjon og på mange måter gleder jeg meg, men samtidig er jeg redd for operasjonen(selve inngrepet) Flere som har gjort lignende operasjon? Anonymkode: d891a...66b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Virkningen av torakoskopisk sympatektomi varierer fra pasient til pasient, og det er registrert mange bivirkninger. https://nhi.no/sykdommer/hud/svetteplager/torakoskopisk-sympatektomi/ Det hadde jeg ikke turt, pga faren for de mange komplikasjoner og bivirkninger. Det høres jo forferdelig ut, og for en risiko. Det er jo bare sjarmerende at man rødmer❤ ei din rødme ❤ Anonymkode: 73c93...687 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 Jeg har ikke operert, men jeg var sterkt plaget av rødming fra jeg var ungdom til litt inni 30-åra. Rødmet til og med hvis jeg ikke ble flau, fikk også høre fra klassevenninner at jeg ble knallrød, så vet jeg ble veldig rød. Husker jeg vurderte operasjon. Uansett, jeg gikk til psykolog. Hørte også på en lydfil om og om igjen som var om å overkomme rødming (mulig det var en form for hypnose). Google det så finner du sikkert noe. Bestemte meg for å bare stå i det hvis jeg rødmet, fortelle meg selv at det ikke betyr noe. Jeg er 40 og har ikke rødmet noe de siste årene. Det er håp 💛 Lykke til Anonymkode: e533d...888 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Jeg rødmer mye mindre nå enn før, så det er ikke sikkert du trenger operasjon. Jeg var helt ekstrem på rødming fram til jeg ble rundt 30. Er snart 40 nå og det har stort sett gitt seg. Anonymkode: ed26d...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå