AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Jeg trenger sårt hjelp: Jeg har helt lyse spisestuestoler. Idag hadde jeg på meg en ny, svart bukse, og etter å ha sittet på en av disse stolene en stund, ser jeg at det har kommet mørk farge på stolen av den svarte buksa😥 Så det på fingrene også, da de plutselig var helt svarte etter å ha tatt av/på buksa på do.. Masse overflødig farge!! Hva gjør jeg med stolen? Tør ikke begynne å skrubbe før jeg har fått råd fra noen som har peiling😬 Anonymkode: 16057...c4c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Aner ikke, men husk å alltid vaske nye klær før bruk og alltid kun med like farger eller alene første vasken fordi de fleste plagg med sterke farger har overflødig farge som må skylles vekk før bruk! Anonymkode: 48443...b42
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aner ikke, men husk å alltid vaske nye klær før bruk og alltid kun med like farger eller alene første vasken fordi de fleste plagg med sterke farger har overflødig farge som må skylles vekk før bruk! Anonymkode: 48443...b42 Joda, klart det er best å vaske nye klær før bruk, men det er ikke alltid jeg gjør det, og jeg har aldri opplevd noe sånt før😕 Anonymkode: 16057...c4c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Tips er å legge fargesterke tekstiler i eddik før man vasker bort overskuddfargen. Har hatt samme problem med nye jeans og lys Formfinsofa, men hos meg har det gått bort med en vask i vaskemaskin. Kan ta av trekket på sofaputene. Anonymkode: fb5a0...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå