AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Jeg har møtt mannen i mitt liv og dattera hans er også helt nydelig. Jeg blir usikker, når jeg har snakket med datter, så sier hun ikke positivt om faren. Sist skulle jeg kjøre henne ett sted, og jeg prøvde å få bort min usikkerhet ved å høre mer om faren, men hun fikk tårer i øyene og ble stille. Det irriterer meg og holder meg våken! De virker jo normale. Faren kan være hyper men veldig kjernekar. En som er stolt av sin datter også. Anonymkode: 1242f...5ec
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har møtt mannen i mitt liv og dattera hans er også helt nydelig. Jeg blir usikker, når jeg har snakket med datter, så sier hun ikke positivt om faren. Sist skulle jeg kjøre henne ett sted, og jeg prøvde å få bort min usikkerhet ved å høre mer om faren, men hun fikk tårer i øyene og ble stille. Det irriterer meg og holder meg våken! De virker jo normale. Faren kan være hyper men veldig kjernekar. En som er stolt av sin datter også. Anonymkode: 1242f...5ec Vær på vakt, vær forsiktig, vent å se. Hvordan er datteren rundt faren sin? Fasade? Får du noe rar følelse av at de begge holder maska fordi du er der? Enten ei som kan bli sjalu om faren har ny kjæreste eller ei med empati som er redd han skal såre flere damer. Anonymkode: 7eece...2b5 1 8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Her ville jeg hørt på datteren. Min far har alltid vært en slik type som viser seg fra en supersjarmerende god side i starten av hvert nye forhold. Vi barna forventes å spille birollene som bygger ham opp, som er forb show. Etter hvert kommer den ekte siden fram. Nå har jeg begyndt å si forsiktig ifra til nye damer, men de er jo blendet i starten. Rødt flagg for min del.., Anonymkode: c8e6f...4de 13 1 8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Hvor gammel er dattera da og hvor lenge er det siden det ble slutt mellom kjæresten din og mora hennes? Anonymkode: dfe79...a4d 4 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor gammel er dattera da og hvor lenge er det siden det ble slutt mellom kjæresten din og mora hennes? Anonymkode: dfe79...a4d VGs skole Anonymkode: 1242f...5ec
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: VGs skole Anonymkode: 1242f...5ec Faren over, tenåringer sier da sjelden noe pent om foreldrene sine. Spesielt til en potensiell ny mamma. Anonymkode: e1f1f...1fd 8 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 Barn vil alltid ha en lojalitet til foreldrene sine, og jeg tror det er noe både hun og han skjuler for deg. Har han vært utro og behandlet moren hennes på en dårlig måte? Har han vist sider til familien sin som han ennå ikke har vist til deg? Noe er det. Jeg vet dessverre om fedre som har gått fra den ene nye dama til den andre, og ungene blir jo selvsagt lut lei av sånn oppførsel fra forelder. Anonymkode: 7ea6a...c93 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 Tenåringer på vdg har nok med seg selv og veien ut i voksenlivet.Du risikerer å ødelegge hennes forhold til deg ved å sitte i bilen og fritte henne ut om faren til hun gråter. Mannen er ikke perfekt, det er ingen. Han er hyper, som du sier. Ble kanskje skilt av en grunn. Hva vet du om barndommen hans og barnas besteforeldre? Anonymkode: 26183...ab7 7 2
Kaneel Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenåringer på vdg har nok med seg selv og veien ut i voksenlivet.Du risikerer å ødelegge hennes forhold til deg ved å sitte i bilen og fritte henne ut om faren til hun gråter. Mannen er ikke perfekt, det er ingen. Han er hyper, som du sier. Ble kanskje skilt av en grunn. Hva vet du om barndommen hans og barnas besteforeldre? Anonymkode: 26183...ab7 Ja hertegud! Ekstremt oppførsel av ts og sitte å grave på datteren hans! Sånt gjør man bare ikke! 19 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #10 Skrevet 25. januar 2023 Her er det veldig relevant hvordan og hva du spør henne om... Hennes reaksjon med tårer kan være at faren ikke er så snill, men det kan også være at hun er veldig lei din usikkerhet, og ikke er interessert i å blande seg i deres kjærlighetsliv. Men jeg synes det er dårlig gjort å bruke ett barn for å søke bekreftelse. Anonymkode: 60f63...4f1 6 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men jeg synes det er dårlig gjort å bruke ett barn for å søke bekreftelse. Anonymkode: 60f63...4f1 Enig. Det er upassende. Hvis min fars nye dame skulle ha mast på meg i tenårene så hadde jeg også blitt lei meg. Jeg ønsker jo fortsatt at min kjernefamilie skulle holdt sammen, og nydama maser og ødelegger den tanken. Tenåringer er sårbare, og man presser dem ikke mer i en allerede sårbar situasjon. Anonymkode: 451ef...004 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 Kan også være for å prøve å få deg vekk for å ha faren for seg selv. Anonymkode: 21887...924 1
Rotemor Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 Kaneel skrev (5 timer siden): Ja hertegud! Ekstremt oppførsel av ts og sitte å grave på datteren hans! Sånt gjør man bare ikke! Helt enig!! Wtf! Forhold mellom far og datter kan være sårbart i perioder. Og ingenting Ts har noe med. Det der går ikke an!! 6 1
Rotemor Skrevet 25. januar 2023 #15 Skrevet 25. januar 2023 Hadde jeg fått vite av min tenåring at ny kjæreste frittet henne ut om informasjon så hadde han blitt stilt til veggs og dumpet. 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #16 Skrevet 25. januar 2023 Kom deg ut av dette, for alle parter sin skyld. Spurte du henne hvorfor hun gråt? Det er et rødt flagg at hun reagerte slik. Anonymkode: eb736...802
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #17 Skrevet 25. januar 2023 Hva er det du sitter her å skriver? Du har nettopp blitt stemor for en tenåring, og istedenfor å knytte bånd med hun - sitter du med rundspørring om faren hennes? Dette er spesiell oppførsel av deg ts, og har aldri opplevd lignende selv (jeg har bodd fast hos min far). Du har ikke vært i livet hennes sørlig lenge, du burde da heller fokusere på å få et trygt bånd til henne slik at hun kan stole på deg. Nei, meget upassende og spesiell oppførsel av deg Når det er sagt, syntes jeg det er trist å høre at hun begynner å gråte nesten, og her kjenner du ikke jenta - for alt du vet begynte hun nesten å gråte fordi du sitter å graver om pappaen hennes. Igjen, slikt som dette gjør man bare ikke. Anonymkode: 3d314...883 10 1
absinthia Skrevet 25. januar 2023 #18 Skrevet 25. januar 2023 Hva med å snakke med datteren om henne selv, hennes interesser og liv, i steden for å bruke henne til å fritte henne ut om faren? 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #19 Skrevet 25. januar 2023 Hva sa du da hun ble lei seg da? Det er ikke normalt å bli irritert når noen får tårer i øynene... du fokuserer for mye på deg selv. Anonymkode: 6f287...f4f 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #20 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har møtt mannen i mitt liv og dattera hans er også helt nydelig. Jeg blir usikker, når jeg har snakket med datter, så sier hun ikke positivt om faren. Sist skulle jeg kjøre henne ett sted, og jeg prøvde å få bort min usikkerhet ved å høre mer om faren, men hun fikk tårer i øyene og ble stille. Det irriterer meg og holder meg våken! De virker jo normale. Faren kan være hyper men veldig kjernekar. En som er stolt av sin datter også. Anonymkode: 1242f...5ec Dump dump dump!! Anonymkode: b0528...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå