AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 En bekjent i vennekretsen er er veldig opptatt av hvordan andre har det hjemme og andres klær. Vi er ikke veldig nære venner, men møtes litt i sosiale sammenhenger. Hun spør hvor ting er fra, og så dukker hun opp med det samme. Dette har hendt med vaser og pyntegreier som har dukket opp hjemme hos dem eller på insta etter at hun har vært innom. Har ikke brydd meg så mye og tenkt hun er usikker. Forrige helg var vi hos noen, og mens vi stod på kjøkkenet gikk hun ut i stua for å ta en telefon. Hun var borte en god stund og da jeg gikk på toalettet var hun i full gang med å gå rundt og fotografere ting og tang og filme i rommet. (Nytt hus). Jeg stoppet og så på henne noen sekunder før hun så at jeg stod der. Hun ble flau og sa ikke noe, jeg sa ikke noe heller. I dag snakka jeg med en annen som var på den festen. Hun forteller meg at denne bekjente skulle mate katten da de var på ferie i romjula. Og på overvåkingskamera så de henne gå rundt og ta bilder i hjemmet deres. Er ikke dette utrolig snålt? Jeg mener hun bør spørre hva hun dreiv med, men det vil hun ikke. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 629e8...496
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Hun tenker nok bare på interiør inspirasjon, og glemmer privatliv og personvern. Det er nok ikke vondt eller sært ment. Skal innrømme jeg har gjort det samme når jeg har vært på visninger og liker stilen! Anonymkode: 52ce8...797 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #3 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): ...denne bekjente skulle mate katten da de var på ferie i romjula. Og på overvåkingskamera så de henne gå rundt og ta bilder i hjemmet deres. Er ikke dette utrolig snålt? Anonymkode: 629e8...496 Jo, men det er også snålt å overvåke en person som mater katten, og baksnakke en bekjent. Anonymkode: 3b93c...6f4 8
Tuppeluri Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Jeg har gjort det en gang selv, men da spørte jeg om lov først. Var en svær avlang blå vase som så glassblåst ut, masse farger. Sa bare at den vasen var så kul at den MÅ jeg ta bilde av, og det var helt greit Men å gå rundt å ta bilder å filme hjemmet til noen andre uten å spørre hadde jeg aldri gjort. Det er bare sært, selv om hu er interiør interessert. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #5 Skrevet 25. januar 2023 Det er bare interesse for interiør. Hadde overhodet ikke tenkt noe rart om det. Jeg hadde besøk av en venninne her en dag, etter besøket la hun ut noen interiørbilder fra mitt hus på Story og tagget meg. Jeg synes bare det var et hyggelig kompliment 😊 Hadde ikke sett at hun tok bilder hos meg. Anonymkode: 36946...b56 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo, men det er også snålt å overvåke en person som mater katten, og baksnakke en bekjent. Anonymkode: 3b93c...6f4 Skikkelig dobbeltmoralsk. Anonymkode: 3b77b...665
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #7 Skrevet 25. januar 2023 Jeg hadde sagt tydelig ifra at det ikke er greit å gjøre i mitt hjem. Anonymkode: aa584...c46 1
Ullvott Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 Merkelig ting å gjøre, i alle fall så mye og ofte som det høres ut til å være i dette tilfellet. Det er ok å gjøre det en sjelden gang, og bare hvis man spør først og får ja. Til mer omfattende inspirasjon får man holde seg til Insta, Pinterest, magasiner etc. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå