Gå til innhold

Fått penger inn på konto - vet ikke hvor de kommer fra

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da jeg la meg hadde jeg akkurat flyttet penger til diverse kontoer i nettbanken og hadde 477kr på brukskontoen. I ettermiddag stod det plutselig 15477 der. Dette er ca nøyaktig det samme jeg skal få i lønn fra deltidsjobben neste uke men ingen andre på jobben har fått lønn 🫡 Finner heller ikke transaksjonen i nettbanken, ikke som reservert beløp eller noe annet.. Har DnB. Hjelp 🤯

Anonymkode: 36d8d...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan SKAL vi vite dette, når du ikke engang ser i nettbanken din hva det er for noe?

• Liker 4
Skrevet

Etter midnatt kommer detaljene på innbetalingen. Sjekk det da. 

Anonymkode: a684f...eaa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

I går da jeg la meg hadde jeg akkurat flyttet penger til diverse kontoer i nettbanken og hadde 477kr på brukskontoen. I ettermiddag stod det plutselig 15477 der. Dette er ca nøyaktig det samme jeg skal få i lønn fra deltidsjobben neste uke men ingen andre på jobben har fått lønn 🫡 Finner heller ikke transaksjonen i nettbanken, ikke som reservert beløp eller noe annet.. Har DnB. Hjelp 🤯

Ikke rør dem før du ser om et par dager hvor de kommer fra. 

Anonymkode: 0fbfa...1a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva tenker du kg kan gjøre? Se det an til i morgen. Evt ta kontakt med dnb da

Anonymkode: e77fe...17b

• Liker 1
Skrevet

Tenkte om det kanskje var andre med DnB som hadde opplevd noen mystiske innskudd på kontoen i dag 😀

Skrevet

De kommer fra meg - kan du sende dem tilbake?

Anonymkode: 8e44a...c9b

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk også penger på konto for snart 7 år siden. Det stod ingen detaljer og banken visste heller ikke. Det vil si at de så hvor pengene (utlandet)kom fra men visste ikke noe mer. 

Pengene ble aldri etterlyst og jeg endte med å bruke den opp. Det var et ganske stort beløp. Mye mer enn det du fikk. 

Anonymkode: 23993...283

Skrevet

Fikk over 20.000 selv i natt. Her står det av det er fra kommunen jeg bor i. Aner ikke hvorfor jeg har fått det🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7d73f...596

Skrevet

Det har vel vært snakk om en del strøm-støtte (eller annen støtte) fordi alt mulig har blitt så forbanna dyrt i det siste. 

Kanskje ett eller annet på grunn av dette?  

Anonymkode: ef2f5...bad

Gjest takinova
Skrevet

Hvis det er beløpet du skal få til lønn, så er det vel det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...