Gå til innhold

Hva synes dere om scientologikirken?

Sommer2464

Anbefalte innlegg

Jeg tviler på at ledelsen innenfor den kulten virkelig tror på alt det pisset som de forsøker å forkynne ovenfor resten av verden.  

Men hele opplegget handler vel om å grafse til seg mest mulig penger til seg selv...  

Anonymkode: 39aef...b3e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beelzebub

Bryr meg ikke, de kan få tro hva de vil. Dessuten har jeg bare hørt kritikernes versjon av saken. Er som regel best å få de involvertes versjon også, men akkurat det kjenner jeg at jeg ikke gidder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (På 24.1.2023 den 22.12):

Nei fortell hva den heter så kommer jeg definitivt til å se den.

Søk på joe rogan scientology på youtube da finner du hun fra kongen av queens historie når hun var i den sekten. Hun ble forfulgt truet og hjernevasket. Dem tror på en slags religion.

Anonymkode: e55f5...b82

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 12.02):

Søk på joe rogan scientology på youtube da finner du hun fra kongen av queens historie når hun var i den sekten. Hun ble forfulgt truet og hjernevasket. Dem tror på en slags religion.

Anonymkode: e55f5...b82

Det er en podcast ikke en dokumentar.

Endret av Sommer2464
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhyrlig sekt som gjøre masse ulovlig. Jeg husker fortsatt torturleiren.

Anonymkode: 43025...a2d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Sommer2464 skrev (På 24.1.2023 den 22.14):

Xenu er bare noe fantasi å om en utenomjordisk diktator som sendte milliarder av aliens til jorden for å henrette dem ved å sprenge vulkaner.

Stemmer at dette er opprinnelseshistorien som man får vite når man er CLEAR (høyeste stadie i scientologikirken. Mye høye summer har man da allerede brukt, gjerne flere hundretusen). I Tyskland og et par andre land er scientologikirken definert som en sekt, og de har en kjempestygg historie bakover i usa. Prøvde b.la å bryte seg inn hos skattemyndighetene. Egentlig er historien om scientologi mer sprø en en film. 

Anonymkode: fc9a8...d67

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sommer2464 skrev (På 24.1.2023 den 21.44):

Jeg synes ikke det er en religion de er bare noen grådige mennesker.

De som slite psykisk leter ofte etter noe å tro på.....da havner noen der,mens en del havner hos jehovas vitner,mens en del også blir friske.

Anonymkode: 3823a...f0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke forstå at Tom Cruise vil være ansiktet til denne undertrykkende og manipulerende sekten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...