AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Hvis kjæresten har veldig rare bilder av seg selv som profilbilde som ikke ligner på han eller at han ser veldig ung ut eller lignende, er det innafor å be han bytte profilbildet til et mer reelt bilde av seg og skjule de gamle før man godtar forholdsstatus som alle kan se? eller er det slemt og sårende ? Anonymkode: a9a08...d90
Hippogriff Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Det ville jeg vært forsiktig med, om han er fornøyd selv. 12 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Hvis man er 14 år, så er det kanskje innafor Anonymkode: 7f5b7...fb8 23 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Nei ikke hvis det er han du syns det er noe galt med på bildet. Det er nedrakkende og kontrollerende. Er det fordi han røyker hasj på bildet eller har en nazistisk meme som profilbilde er det innafor. Anonymkode: 7205b...80c 21 3
norw Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Sånt er en del av totalpakka. Du kan bli sammen med en voksen mann, eller et barn. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei ikke hvis det er han du syns det er noe galt med på bildet. Det er nedrakkende og kontrollerende. Er det fordi han røyker hasj på bildet eller har en nazistisk meme som profilbilde er det innafor. Anonymkode: 7205b...80c Det er fordi han ser ut som en userisøs og rumlete råner på 14 år på bildet. Den stilen har han ikke i virkeligheten og han ser virkelig helt annerledes ut selvom bildet ble tatt for 1 år siden. Jeg syns bare det er litt flaut. I virkeligheten er han ordentlig stelt og ser ryddig og seriøs ut.. Anonymkode: a9a08...d90
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er fordi han ser ut som en userisøs og rumlete råner på 14 år på bildet. Den stilen har han ikke i virkeligheten og han ser virkelig helt annerledes ut selvom bildet ble tatt for 1 år siden. Jeg syns bare det er litt flaut. I virkeligheten er han ordentlig stelt og ser ryddig og seriøs ut.. Anonymkode: a9a08...d90 Okey, jeg skjønner deg. Ja du kan jo nevne det for han, ikke kreve det men si at det bildet av han ser veldig rånete og harry ut så kanskje han bør bytte. Bare pass på å samtidig si at du ikke ser han sånn og at han er mye finere, sånn at kommentaren ikke gjør han usikker på seg selv. Anonymkode: 7205b...80c 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 Ja selvsagt kan du det, bare du sier det på en vennlig måte. Du kan jo ta et fint bilde av ham en gang og foreslå at han kan ha det som profilbilde - og da kommentere at han er litt ulik seg selv på det han har nå? Hvis han ikke vil bytte eller reagerer positivt på det, så sier du ikke mer om det. Anonymkode: 0d93f...bc6 7 2
svartkatt Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 Nei, du har jo allerede godkjent han.. da betyr det ingenting ka bilde han har der. Og andre folk får bare tro hva de vil. 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #10 Skrevet 24. januar 2023 (endret) Men man tar jo på forholdsstatus som "skryt". Det er jo ikke sånn han ser ut. Bildene gir inntrykk av at han er en ganske rumlete type. Det er så langt ifra virkeligheten. Hadde jeg bare sett det profilbildet uten å kjenne han i virkeligheten hadde jeg tenkt at han var narkoman eller gjengkriminell. Anonymkode: a9a08...d90 Delryddet, fjernet sitering av regelbrudd. Chantielle mod. Endret 25. januar 2023 av Chantielle
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #11 Skrevet 24. januar 2023 svartkatt skrev (6 minutter siden): Nei, du har jo allerede godkjent han.. da betyr det ingenting ka bilde han har der. Og andre folk får bare tro hva de vil. Har jo ikke tatt på forholdsstatus nei. Anonymkode: a9a08...d90
Wednesday Addams Skrevet 24. januar 2023 #12 Skrevet 24. januar 2023 Er det Facebook det er snakk om eller andre sosiale medier? Om det er Facebook så tenker jeg at du bare bør la det være, i stedet for å lage en greie ut av det. Tross alt er det jo nesten ingen som bruker Facebook aktivt lenger. 2
Daria Skrevet 24. januar 2023 #13 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men man tar jo på forholdsstatus som "skryt". Det er jo ikke sånn han ser ut. Bildene gir inntrykk av at han er en ganske rumlete type. Det er så langt ifra virkeligheten. Hadde jeg bare sett det profilbildet uten å kjenne han i virkeligheten hadde jeg tenkt at han var narkoman eller gjengkriminell. Anonymkode: a9a08...d90 At du kan legge så mye i og tolke så mye ut av et enkelt bilde sier adskillig mer om deg enn profilbildet hans sier om ham... Jeg legger knapt merke til folks profilbilder og ville antagelig ledd (og holdt på det jeg hadde ekstra lenge) om en kjæreste ville ha meg til å skifte mitt så han kunne være bekjent av meg. 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #14 Skrevet 24. januar 2023 Vixella skrev (2 minutter siden): Er det Facebook det er snakk om eller andre sosiale medier? Om det er Facebook så tenker jeg at du bare bør la det være, i stedet for å lage en greie ut av det. Tross alt er det jo nesten ingen som bruker Facebook aktivt lenger. Hvor lever du? Jeg har over 800 venner på fb (kun bekjente, venner og familie) og har inntrykk av at de fleste bruker det aktivt. Kan fort få 200 likes på en forholdsstatus eller profilbilde f.eks. jeg er over 30 år. Alle kollegaene mine har addet meg på FB og ingen har addet meg på snap eller Instagram. Anonymkode: a9a08...d90 3 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #15 Skrevet 24. januar 2023 Nei, det fins ikke innafor. Man velger selv sine egne bilder. Anonymkode: 34aee...25d 3 1
Wednesday Addams Skrevet 24. januar 2023 #16 Skrevet 24. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lever du? Jeg har over 800 venner på fb (kun bekjente, venner og familie) og har inntrykk av at de fleste bruker det aktivt. Kan fort få 200 likes på en forholdsstatus eller profilbilde f.eks. jeg er over 30 år. Alle kollegaene mine har addet meg på FB og ingen har addet meg på snap eller Instagram. Anonymkode: a9a08...d90 Da er det nok aldersforskjellen som gjør at vi har ulik aktivitetsnivå på Facebook. De gangene jeg er innom Facebook så er det for det meste tanter, onkler og folk på foreldrene mine sine alder ++ som har vært aktive. Mine kollegaer har addet meg på Instagram, har kun fått én venneforespørsel på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #17 Skrevet 24. januar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Da er det nok aldersforskjellen som gjør at vi har ulik aktivitetsnivå på Facebook. De gangene jeg er innom Facebook så er det for det meste tanter, onkler og folk på foreldrene mine sine alder ++ som har vært aktive. Mine kollegaer har addet meg på Instagram, har kun fått én venneforespørsel på Facebook. Aldersforskjellen ? Jeg er bare 32 år gammel. Anser meg fortsatt som ungdom. Jeg har familie i tidlig 20 årene som bruker fb mer enn insta og snap. Greit nok at ingen legger ut random bilder og sånt på fb som før, men man legger ut profilbilder, gratulasjoner, forholdsstatuser, info om nye jobber, og studier og stories. Man bruker og fb mye til grupper og sånt man kan være medlem av. Hvis du er 12 år så er der mer uvanlig å bruke fb, men alle født før 2000 bruker da fb aktivt. Anonymkode: a9a08...d90 4
Wednesday Addams Skrevet 24. januar 2023 #18 Skrevet 24. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis du er 12 år så er der mer uvanlig å bruke fb, men alle født før 2000 bruker da fb aktivt. Ok. Det var logikken sin, det. Kanskje venner/kollegaer av meg er sære da, men min opplevelse er i all fall at andre medier blir brukt mye mer enn Facebook. Uansett så tenker jeg at dette blir en avsporing fra det ts spurte om. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #19 Skrevet 24. januar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Ok. Det var logikken sin, det. Kanskje venner/kollegaer av meg er sære da, men min opplevelse er i all fall at andre medier blir brukt mye mer enn Facebook. Uansett så tenker jeg at dette blir en avsporing fra det ts spurte om. Ja for å legge ut bilder av ting man har opplevd og opplever bruker folk snap og insta mest, men for alt annet brukes FB. Anonymkode: a9a08...d90
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #20 Skrevet 24. januar 2023 Er det mulig Anonymkode: 31eac...fd2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå