Gå til innhold

Å lage seg et sexrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal pusse opp mitt eget soverom og jeg har selvfølgelig flere ønsker for moro jeg kan ha der. Men så er jeg nysgjerrig på hva andre ønsker på soverommene sine eller vil dere ha det i andre rom?

Hva trenger du i ditt sexrom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger og trenger, men i et sexrom hadde det vært utrolig digg med en gynekologstol. Både for å forske på dama og for å bli forsket på selv 😉

• Liker 3
Skrevet

En sexy kvinne bør være der.......

• Liker 1
Skrevet

Her er mitt..... Det er temmelig morro men var mye arbeid og custom bygging. Rommet har mye mer detaljer enn hva som er synlig i oversiktsbildet. 🙂 

De fleste som kommer inn hit blir temmelig satt ut for å si det enkelt.

IMG_5680.JPG

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest DreamWorks
Skrevet

Et rom med mørke farger, blått og innslag av svart og mer hotell feeling ville vært nok. Seng med høy sengegavl, og en god stol må til. Levende lys, og pene lamper som kan dempes. En pen kasse under senga til leketøy. 

Skrevet

I de to siste husene mine har jeg hatt lett forkledde rom som sexrom. I det forrige huset var det forkledd som treningsrom, i det nye som gjeste- og mediarom. Lett skjulte kroker, møbler med flere funksjoner og snedig lys fjør at det fort skifter karakter.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TightRope skrev (32 minutter siden):

Her er mitt..... Det er temmelig morro men var mye arbeid og custom bygging. Rommet har mye mer detaljer enn hva som er synlig i oversiktsbildet. 🙂 

IMG_5680.JPG

Det så veldig lekkert ut, er det høyt under taket?

Skrevet
9 minutter siden, Flintis said:

Det så veldig lekkert ut, er det høyt under taket?

Er 3.4 meter - så god takhøyde ja 🙂 (Høyt henger de.......)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hørtes veldig moro ut med slike rom.

Selv liker jeg lyse rom som både er lukseriøse og som har en enkelhet ved seg slik som den japanske stilen. Blir nok vanskelig å møte meg selv underveis med jobbinga for å finne noe jeg liker. Vil også ha litt hengefester i både tak, vegger og en mulighet for belysning for å sette stemningen. Gleder meg skikkelig til å ta fatt på rommet mitt men kommer jo til å ta en evighet å få det sånn jeg vil ha det.  

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, Fighter83 said:

Hørtes veldig moro ut med slike rom.

Selv liker jeg lyse rom som både er lukseriøse og som har en enkelhet ved seg slik som den japanske stilen. Blir nok vanskelig å møte meg selv underveis med jobbinga for å finne noe jeg liker. Vil også ha litt hengefester i både tak, vegger og en mulighet for belysning for å sette stemningen. Gleder meg skikkelig til å ta fatt på rommet mitt men kommer jo til å ta en evighet å få det sånn jeg vil ha det.  

Shibari dame du 😉

• Liker 2
Skrevet
TightRope skrev (35 minutter siden):

Shibari dame du 😉

Åpenbart.☺️

Skrevet
TightRope skrev (4 timer siden):

Shibari dame du 😉

Jupp, det er jeg👏 

Hvordan oppbevarer dere tauene deres? 

Skrevet
4 minutter siden, Fighter83 said:

Jupp, det er jeg👏 

Hvordan oppbevarer dere tauene deres? 

Jeg har endel tau og oppbevarer dem forskjellige plasser. En koffert er til privat bruk, en annen til kunder når jeg rigger på dem som ønsker en ny erfaring i trygge omgivelser. Jeg vasker dem med jevne mellomrom og bruker IKKE tøymykner fordi denne lukter "forjævlig" når en er så på som man er når man binder. Bruker heller litt tid i trommel og setter dem inn med Jojoba olje etter vask. Da er de fine å jobbe med.

Tau er tau - og man kan fint gå inn på Norsk Fletteri sine nettsider og bestille Hampetau. 8 mm er nå 3669 for 220 meter og så koker man tauet i en stor kjele i 4-6 timer. Etter det er det farging i 4-6 dager og trommel etter at de er klare fra drypptørking......

Bildet - hjemmefargede tau av hamp

IMG_4458-2.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
TightRope skrev (10 minutter siden):

Jeg har endel tau og oppbevarer dem forskjellige plasser. En koffert er til privat bruk, en annen til kunder når jeg rigger på dem som ønsker en ny erfaring i trygge omgivelser. Jeg vasker dem med jevne mellomrom og bruker IKKE tøymykner fordi denne lukter "forjævlig" når en er så på som man er når man binder. Bruker heller litt tid i trommel og setter dem inn med Jojoba olje etter vask. Da er de fine å jobbe med.

Tau er tau - og man kan fint gå inn på Norsk Fletteri sine nettsider og bestille Hampetau. 8 mm er nå 3669 for 220 meter og så koker man tauet i en stor kjele i 4-6 timer. Etter det er det farging i 4-6 dager og trommel etter at de er klare fra drypptørking......

IMG_4458-2.jpg

Mener å huske der var noen hampetau som var bearbeidet på noe vis så de ikke var så bustete, hva het disse?

• Hjerte 1
Skrevet
TightRope skrev (1 time siden):

IMG_4458-2.jpg

🙋‍♀️🥰

Anonymkode: 6a513...f74

Skrevet
14 hours ago, Flintis said:

Mener å huske der var noen hampetau som var bearbeidet på noe vis så de ikke var så bustete, hva het disse?

Den enkle måten er å vente til tauene er tørre å så brenne av fibrene over en åpen flamme. Alt fra enkelt stearinlys til liten gassflamme. Gass er å foretrekke og en helt enkel primus gjør jobben på en to tre.....

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
TightRope skrev (16 minutter siden):

Den enkle måten er å vente til tauene er tørre å så brenne av fibrene over en åpen flamme. Alt fra enkelt stearinlys til liten gassflamme. Gass er å foretrekke og en helt enkel primus gjør jobben på en to tre.....

Jeg mener de ble fysisk bearbeidet på en måte så de kunne kjøpes ferdig. Jeg hadde et sånt, men det ble oppbevart uheldig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare oljer hemp-tauene med ujevne mellomrom. Viktig at de lukter hemp.

Mange foretrekker jute, men jeg er på hemp.

Har kjøpt ferdig farget og kuttet fra TwistedMonk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å få meg en tantrisk chair👏 Gleder meg til å få den i hus🤩

Men lurer litt på hva slags seng som egentlig er best å ha for sex aktiviteter og for soving? Må jo liksom kombineres disse behovene😅 Er det liksom best med kontinentalseng, rammemadrass eller stammeseng som man putter en madrass oppi? 

Skrevet
TightRope skrev (På 24.1.2023 den 23.47):

IMG_5680.JPG

Oi. Hadde elsket det om det var samboer som stelte i stand dette i kjelleren (med lett tilgang til sceneskifte😅).

Hadde nok derimot blitt vettskremt om jeg var med en random fyr hjem og dette var soverommet hams😳🙈😅

Anonymkode: f8a2a...9fb

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...