AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Penisen min er såpass stor at den synes gjennom buksa. Jeg ønsker ikke å fornærme noen. Så jeg har prøvd det meste, selv løstsittende bukser har jeg prøvd uten at det hjelper stort. Det eneste som hjelper er å teipe penisen fast til innsiden av låret. Men det er både smertefullt og lite praktiskt i lengden. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 85e82...505 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Har ikke du laget denne tråden før? Anonymkode: cb924...403 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Dette handler ikke bare om penis-størrelse men også om kroppsbygging. Min mann er brei om hoftene så mange bukser blir som du beskriver, men har en grower ikke en shower. Likevel har han problem med dette. Bukser som ligner på chinos med stretch og en stram boxer hjelper. Ikke skryt på seg penis-størrelse. Anonymkode: 8aaba...289
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 Slapp av, du er ikke alene. Finnes undertøy for dette. Chilienske Ergowear Underwear. . Anonymkode: 07be1...33c
Mann1977 Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 Like stort problem som at puppene på en dame løfter frem genseren eller at brystvortene kan skimtes gjennom bikini.. . Ser ikke det store problemet.... Kropp er kropp. 1
Gjest Warrior Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 (endret) Ja har et tips. Ikke bry deg om det. Ingen skal måtte gå med spesial klær fordi penisen er stor eller puppene er store. Hva så om penisen er stor? Du har jo klær på. Mer kan du ikke gjøre. Folk tåler å se en bul selv om det hos noen vises bedre enn hos andre. Noen har bare stor og det er ikke noe å gjøre med. Det må folk du møter bare godta. Du er den du er og har like mye rett som alle andre til å gå med de klærne du vil. Bare gå å være stolt av den du er du. Endret 24. januar 2023 av Warrior
Elaine Marley Skrevet 24. januar 2023 #10 Skrevet 24. januar 2023 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Elaine Marley, mod. Endret 24. januar 2023 av Elaine Marley
Baktus2024 Skrevet 24. januar 2023 #11 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Penisen min er såpass stor at den synes gjennom buksa. Jeg ønsker ikke å fornærme noen. Så jeg har prøvd det meste, selv løstsittende bukser har jeg prøvd uten at det hjelper stort. Det eneste som hjelper er å teipe penisen fast til innsiden av låret. Men det er både smertefullt og lite praktiskt i lengden. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 85e82...505 Samme med meg , også kalt anakonda , en svær en halvfeit i hverdagen..veldig synlig 1
Hulderen Skrevet 24. januar 2023 #13 Skrevet 24. januar 2023 Hvorfor skulle noen bli fornærmet over at penisen din synes under buksa? Hvis de stirrer på skrittet til folk, så kan de bare skylde på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #14 Skrevet 24. januar 2023 Slutt å gå ut Anonymkode: 441af...302 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #16 Skrevet 25. januar 2023 Dama mi liker det, og oppfordrer meg til å gå med tights. Da skal hun alltid frem og tafse når ingen andre ser det. Gjerne erte på meg en hard en som gjør det litt flaut for meg. Men det er jo bare gøy, og hun blir kåt av det selv når hun ser at jeg er klar... Det er jo en naturlig del av kroppen, så hvorfor skjule det? Anonymkode: ae439...912
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #17 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Penisen min er såpass stor at den synes gjennom buksa. Jeg ønsker ikke å fornærme noen. Så jeg har prøvd det meste, selv løstsittende bukser har jeg prøvd uten at det hjelper stort. Det eneste som hjelper er å teipe penisen fast til innsiden av låret. Men det er både smertefullt og lite praktiskt i lengden. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 85e82...505 Gå og vær stolt av det du har. Damer gjemmer ikke store bryst , hvorfor skal du gjemme din? Anonymkode: 4fcdc...fe4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #18 Skrevet 25. januar 2023 Det er bare sexy! 😗🤤 La han vises!! Anonymkode: a01d1...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå