AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Del Skrevet 24. januar 2023 Har hørt at spenol er helt fantastisk, stemmer det og bruker du spenol? Anonymkode: 3f7bc...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 24. januar 2023 #2 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hørt at spenol er helt fantastisk, stemmer det og bruker du spenol? Anonymkode: 3f7bc...fca Bruker spenol på kropp og i ansiktet. Det er den eneste kremen jeg ikke reagerer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg tåler ikke ingredienser som den inneholder. Hva er så fantastisk med den? Anonymkode: 78747...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tåler ikke ingredienser som den inneholder. Hva er så fantastisk med den? Anonymkode: 78747...4d7 Jeg skrev ikke at den var så fantastisk, bare at jeg har hørt det. Anonymkode: 3f7bc...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 24. januar 2023 #5 Del Skrevet 24. januar 2023 Spenol inneholder vel lanolin. Lanolin er veldig godt for tørr hud. Jeg brukte Spenol da jeg var yngre og bodde "hjemme", siden det bare var Spenol som ble kjøpt inn av mine foreldre. Jeg vet noen leger anbefaler Spenol til barn med eksemhud (ikke ta dette som et medisinsk råd fra meg!) i stedet for eller i tillegg til mer medisinske kremer. Spenol koster jo nesten ingenting, og er i alle fall veldig fin til kroppen dersom man har tørr hud. Absolutt verdt å prøve dersom huden din trenger fett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Del Skrevet 24. januar 2023 I gamledager brukte de spenol til å beskytte jurene til kua mot å bli solbrente. Ei jeg kjente tidligere fortalte at ei veldig eldre dame hun kjente hadde brukt den daglig i alle år og at hun fortsatt hadde veldig fin hud. Anonymkode: ad840...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2023 #7 Del Skrevet 24. januar 2023 Ikke fantastisk. Klabbete krem som legger seg på utsiden og aldri trekker inn. Men ikke så rart, den er laget til ku-spener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. januar 2023 #8 Del Skrevet 24. januar 2023 Heilt grei som billeg bodylotion. Den er parfymefri. Men egnar seg ikkje som handkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Del Skrevet 25. januar 2023 Fungerer fint som fuktighetskrem, også håndkrem, selv om den ikke er av de aller mest effektive der. Anonymkode: 87cf9...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 25. januar 2023 #10 Del Skrevet 25. januar 2023 Dersom man har tørr (fettfattig) hud kan den muligens egne seg for ansiktet. Har man kombinert, fet og/eller uren hud bør man styre unna, da nesten alle ingrediensene er komedogene, dvs. at de tetter til porene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #11 Del Skrevet 25. januar 2023 Ja - jeg elsker spenol. Bruker det i både ansiktet og på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 25. januar 2023 #12 Del Skrevet 25. januar 2023 Spenol er det eneste hudpleieproduktet jeg bruker. Min enesten innvending er at nå koster det mer enn 30,- for en kvart liter mens for bare få år siden kostet det mindre enn 10,-. Jeg mener Spenol er fantastisk, men har ingen sammenligninger da jeg alltid bare har brukt Spenol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #13 Del Skrevet 25. januar 2023 Funker greit som håndkrem for meg. Mye annet legger seg bare utenpå huden, men akkurat den trekker inn. Anonymkode: f27bb...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå