Gå til innhold

Utestenging i russetiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok ikke den eneste som har blitt utestengt fra en russegruppe eller blitt «outsider» 

i begynnelsen av 2016 før russe tiden startet fikk jeg være med i en russegruppe «gå russ» uten buss/bil, da jeg kjente hun (Ida) ene kjente jeg og var veldig grei uansett jeg kjente han ene gutten jeg hold på med, det var han som var «sjefen» i gruppen, jeg fikk være med i gruppen, før russetiden innrømte da han jeg holdt på med at han hadde ligget og fått følelser for en annen kvinne, ble drama mellom meg og han selvfølgeligt.. da ble jeg kastet ut i fra gruppen uansett hvor godt kjent jeg ble med de andre da de stemte på å hive meg ut. Uansett om de snakket med meg etterpå, en måned senere så hadde da han jeg holdt på med meldt seg ut av gruppa får å være med en annen russegruppe, ditcha gjengen sin.

Når russetiden begynte så fikk jeg kontakt igjen og hang med denne russegruppen,

ble inva med ut osv, tror hun Ida som ble sjefen etter han jeg holdt på me fra russegruppa synes jeg var grei å inkludere men ikke nok til å ha meg med i gruppa igjen uansett om jeg hang med dem.. eneste som jeg ble utrolig lei meg for er at jeg ikke fikk være med på deres «russe gruppe fester..» var bare får gruppa.

nå som mer voksen innser jeg at jeg alltid var på en måte en «outcast» når det kom til denne russegruppa og følte at Ida inviterte meg med ut fordi jeg ikke hadde andre og synes nok synd på meg.. det forstå jeg så fort en annen jente hun og gjengen ble kjent med etterpå fikk være med i gruppa deres..

beklager for dårlig skriving men har dysleksi og prøver mitt beste så håper folk kan være greie!

Er utrolig mange ungdommer som blir og føler seg utenfor ved russetiden og russegruppe har jeg lest til nå, er så trist da jeg har selv vert en..

Anonymkode: 3ce08...f08

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...