Lillekiwi Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Er det noen "regler" for hvordan skoene til brudekjolen skal være??? Er f.eks sandaler ( tenker da på pensko altså, ikke Ecco liksom) noe man ikke har, eller har de fleste sko med lukket tå??? Har ikke funnet kjole enda, men har sett et par sko som var skikkelig lekkre!!!! I farge mener jeg de burde passe bra, for de var i ivory, og det skal kjolen min sannsynligvis også være... Og så var de veldig billige, så lurte på å kjøpe dem nå.... Vi skal ha sommerbryllup. De jeg har sett er av "sandaltypen" og på den ene stroppen var det et lite hjerte i glitrende "diamanter", så jeg syns de var litt søte jeg!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 Hei! Det er vel smak og behag når det gjelder valg av sko. Jeg skal selv ha lukkede sko i ivory, men blir det ikke vanskelig å måtte finne kjole som skal passe til skoene isf. sko som passer til kjolen? Men hvis du allerede har en idé om hvilken type kjole du ønsker, så er det vel bare til å bestille. Uansett, hvis den er veldig billg, så er det vel ikke så veldig farlig hvis du må bytte den ut med et annet par sko. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå