AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Jeg har siden rundt juletider hatt store smerter i livmorområdet, siste uken/halvannen har det vært nesten uholdbart. Har vært hos lege, og skal operere ut livmoren neste uke. Jeg vet jeg har en muskelknute i livmoren, og fastlegen sier at det nok er denne som gjør at jeg har så vondt, at den muligens vokser raskt (uten at dette har blitt undersøkt). Jeg spurte i dag om han kunne sende meg til gyn for å få dette undersøkt, slik at det kanskje kan vurderes å fremskynde operasjonen, siden smertene nesten ikke er til å holde ut, men det mente han ikke var noen vits. Så jeg lurer på, dere andre som har hatt myomer i livmor, har dere hatt slike smerter? De er helt konstante, får ingen pauser. Anonymkode: b8f04...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Nå er ikke jeg noen lege, men jeg har hørt at noen ganger kan den "stilken" eller blodåren myomet er festet til miste blodtilførselen, slik at det blir et infarkt og du får sterke smerter. Ikke opplevd det selv men har venninner som har det. Det var ekstremt vondt ifølge henne. Vær obs på feber, men det har du kanskje ikke? Lykke til med fjerning av livmoren! Anonymkode: edfc3...29d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er ikke jeg noen lege, men jeg har hørt at noen ganger kan den "stilken" eller blodåren myomet er festet til miste blodtilførselen, slik at det blir et infarkt og du får sterke smerter. Ikke opplevd det selv men har venninner som har det. Det var ekstremt vondt ifølge henne. Vær obs på feber, men det har du kanskje ikke? Lykke til med fjerning av livmoren! Anonymkode: edfc3...29d Takk for svar. Har lest om dette, men ikke klart å finne ut av om det i såfall vil dreie seg om kortvarige eller langvarige smerter. Har ikke hatt noe feber. Tusen takk!😊 Anonymkode: b8f04...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): skal operere ut livmoren neste uke Det gikk fort. Privat operasjon? Anonymkode: 8f4b8...a79
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så jeg lurer på, dere andre som har hatt myomer i livmor, har dere hatt slike smerter? De er helt konstante, får ingen pauser. Ja. Grusomt vondt i månedsvis. Anonymkode: 8f4b8...a79
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gikk fort. Privat operasjon? Anonymkode: 8f4b8...a79 Offentlig. Men ble henvist til operasjon før jul. Bor ikke i noen storby, så er ikke lang ventetid for det inngrepet. Anonymkode: b8f04...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Grusomt vondt i månedsvis. Anonymkode: 8f4b8...a79 Ble det gjort noe? Anonymkode: b8f04...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ble det gjort noe? Anonymkode: b8f04...6ce Venter ennå på hysterektomi. Anonymkode: 8f4b8...a79
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Venter ennå på hysterektomi. Anonymkode: 8f4b8...a79 Huff, ventet lenge? Anonymkode: b8f04...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #10 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff, ventet lenge? Anonymkode: b8f04...6ce Snart et år Anonymkode: 8f4b8...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå