AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Del Skrevet 24. januar 2023 Har akkurat fått meg en stor åpenbaring 🤣 Vi har de siste fem årene bestilt pakkereise med Ving og Tui med barna fordi det er praktisk. Fikk tips om å bestille separat og gjorde det nå. 2 ukers ferie inkl fly med Ving: 47 000. Flybilletter Norwegian + bestille samme hotell nøyaktig samme dato direkte fra hotellet: 35 500 totalt. Fatter ikke at jeg ikke har gjort dette tidligere, i tillegg fikk vi bedre flytider ved å booke selv 🫡🫡 Er det noen ulemper med dette jeg ikke har sett? Anonymkode: 5c5d9...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 24. januar 2023 #2 Del Skrevet 24. januar 2023 Tja? Eneste jeg tenker på, er da koronaen kom, hadde pakkereiseselskapene et ansvar for sine reisende, det har ikke flyselskap… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 24. januar 2023 #3 Del Skrevet 24. januar 2023 Helt enig! Kunne ikke drømt om å reise på chartertur. Vi bestiller alltid flybilletter og funnet hotell selv. MYE billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Del Skrevet 24. januar 2023 Hvem er det som ikke vet dette?! Anonymkode: 0604c...590 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Del Skrevet 24. januar 2023 Har gjort det sånn som deg i mange år, ingen ulemper såvidt jeg kan se. Noen synes kanskje det å organisere transport mellom flyplass og hotell som en ulempe, men som regel går jo det helt fint😊 Anonymkode: f9eff...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Del Skrevet 24. januar 2023 Tar du kontakt med hotellet direkte, eller nettbasert. Jeg liker ikke å bestille gjennom telefon. Er egentlig hotellets nettbaserte løsning billigere enn reiseselskapets pris? Anonymkode: 0b283...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Del Skrevet 24. januar 2023 Fordelen med å benytte reiseselskap er jo at alt er ordnet fra man går på flyet i Norge og til man kommer hjem igjen, er det noe tull med flyet eller hotellet så trenger man bare å forholde seg til reiseselskapet. Anonymkode: 04bec...016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #8 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvem er det som ikke vet dette?! Anonymkode: 0604c...590 Åpenbart meg 😂 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tar du kontakt med hotellet direkte, eller nettbasert. Jeg liker ikke å bestille gjennom telefon. Er egentlig hotellets nettbaserte løsning billigere enn reiseselskapets pris? Anonymkode: 0b283...d1b Alt har vært nettbasert på de hotellene jeg har sett på 😊 Veldig oversiktlig å bestille på nett fordi man får ordrebekreftelse på mail og bestillingsnummer. Har bare opplevd rimeligere priser hittil. Anonymkode: 5c5d9...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #9 Del Skrevet 24. januar 2023 Sikkert fordi det er enkelt og greit? Selv har vi droppet charter for lenge siden. Orker ikke hotell heller, vi kjører AirBnb og leier bil. Det blir en helt annen opplevelse, og vi får leilighet med flere soverom og kjøkken/stue, noe som er veldig greit når man har flere barn som legger seg til ulike tidspunkt. Anonymkode: 0363c...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 24. januar 2023 #10 Del Skrevet 24. januar 2023 Har nok igjen for å planlegge og bestille turen selv. men 35000 og 47000? Dere må jo være rike. For meg satt det langt inne å bestille en tur til 15000 i vinterferien. Ble Danmark med feriehus og eget kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #11 Del Skrevet 24. januar 2023 aksase skrev (Akkurat nå): Har nok igjen for å planlegge og bestille turen selv. men 35000 og 47000? Dere må jo være rike. For meg satt det langt inne å bestille en tur til 15000 i vinterferien. Ble Danmark med feriehus og eget kjøkken. Kommer jo an på hvor mange man er i familien, da. Og hvor man bor. For oss som er fem stk og ikke bor i Oslo, koster flybilletter alene minst 25 000kr. Koster en formue å dra til Danmark også. Anonymkode: 0363c...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #12 Del Skrevet 24. januar 2023 aksase skrev (5 minutter siden): Har nok igjen for å planlegge og bestille turen selv. men 35000 og 47000? Dere må jo være rike. For meg satt det langt inne å bestille en tur til 15000 i vinterferien. Ble Danmark med feriehus og eget kjøkken. Vi er ikke rike, samboeren min tjener normalt og jeg går på AAP, har et barn på 12. For oss er det viktig å reise på ferie så vi prioriterer bort andre ting, drar feks aldri på kino eller spiser ute resten av året Den uka samboer sitt barn er hos moren sin spiser vi billig og kjedelig middag; les brødskiver eller suppe. Anonymkode: 5c5d9...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. januar 2023 #13 Del Skrevet 24. januar 2023 Har alltid brukt de...føler det er lettvint og at alt er fikset. Bestilt 2 uker i august ...3 voksne og 2 barn( begge over 2 år) kom på 30.000 Eneste jeg synes er skikkelig negativt nå er at nå må du betale for bagasje.. før fikk du 20 kg ink i prisen..nå måtte vi betale for denne kg...inn begge barna....da blir plutselig turen litt ekstra dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå