Gå til innhold

Hvem av disse mennene duger?  

32 stemmer

1. 1. Hvilken mann foretrekker du?

• 1. Knut Hamsun
      1
    • 2. Josef Stalin
      0
    • 3. Petter Dass
      2
    • 4. Petter Northug
      10
    • 5. Volodomyr Zelenskyj
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakking av fødebagen ja, og kanskje durabelig til litt diverse forefallende husarbeid?

1. image.thumb.jpeg.dfba5b67bbe3b3f5410cb738e0e898be.jpeg

2. image.thumb.jpeg.e307012ac4c0cf7eda20b89ae78fea18.jpeg

3. image.jpeg.ff7b583394204ae40cc75373af50807b.jpeg

4. image.thumb.jpeg.abe410962572647ad48af5ca1cdf8537.jpeg

5. image.jpeg.0ccda46cef9717ad2d872dd6de80633f.jpeg

Anonymkode: ce28c...35e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg hadde hatt tid til å lage dette innlegget ville jeg egentlig pakket den selv.

Ca 10 ganger. 

Anonymkode: 3f780...f35

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om jeg hadde hatt tid til å lage dette innlegget ville jeg egentlig pakket den selv.

Ca 10 ganger. 

Anonymkode: 3f780...f35

Tror godeste Zelenskyj kunne pakket 20 fødebager og tørket støv i krokene på den tiden..

Skrevet

Har trua på han Volodomyr ass. Virker som han takler det meste.

Anonymkode: ffd93...03a

Skrevet

Her ble det ingen fødebag, sånn går det når man tar lett på ting og tenker alt skal gå så bra, men så starter fødselen med ett brak og krøpplende rier med 30-60 sekunder i mellom, konstant, men det gikk veldig fint det og. Mamma fikset en morgenkåpe og jeg foretrakk de sykehus kjortlene. Det var enklest rett og slett med alt som foregikk. 

Men i denne sammenhengen har jeg trua på volodomyr, med Petter på en god andre plass 😄

Skrevet

Voldomyr har nok stålkontroll på rask pakking og virker som en engasjert familiemann som hadde husket hva som sto på lista.

Northug ser jeg for meg hadde pakket til seg selv, og så hevet oppi noen truseinnlegg og klær fra skittentøyskurven («ka du mene, skitat? Du brukt jo dæm klærn i går!»)

Anonymkode: 81a55...611

• Liker 1
Skrevet

Petter N.

Han hadde sikkert pakket klær fra egen kolleksjon, som består av alt man trenger fra ytterst til innerst. Jeg ville forventet sports-bh, hipstertruse, ullsokker, treningsbukse og ulltrøye. Finfint for dager på barsel. Ellers raske briller, energidrikke og proteinbarer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Voldomyr har nok stålkontroll på rask pakking og virker som en engasjert familiemann som hadde husket hva som sto på lista.

Northug ser jeg for meg hadde pakket til seg selv, og så hevet oppi noen truseinnlegg og klær fra skittentøyskurven («ka du mene, skitat? Du brukt jo dæm klærn i går!»)

Anonymkode: 81a55...611

Haha! Ja! Og så hadde han kjørt rett over rundkjøringen på vei til sykehuset.

• Liker 2
Skrevet

Ser at en person har valgt Petter Dass! Kan kanskje komme godt til nytte de utallige rullene med dopapir han har trøkka ned over hodet. 

• Liker 2
Skrevet

Lurer litt på bysse-egenskapene til Stalin, mener å ha hørt noe om at de var legendariske?

• 3 uker senere...
Skrevet

Og så har vi Aristoteles da, ikke nevnt her, men en knakende kjekk kar, eller var han det? Er jo litt små artig at hans syn på kvinner lever i beste velgående den dag i dag med tanken om at menn er rasjonelle og kvinner irrasjonelle. Lurer på hva denne snuppete fyren ville puttet i fødebagen. Kan garantere at det ikke ville vært spesielt rasjonelt.

Skrevet

Så sexy Stalin var som ung da! Han kunne pakket min 😆

Anonymkode: 215ce...1cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...