AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Del Skrevet 24. januar 2023 Hvordan funker det? Hvis vi for eksempel tar over en bolig en uke før vi selger vår, må vi betale renter for en hel måned da på mellomfinansieringlånet? Noen som vet? Anonymkode: 5da03...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg betalte renter for den perioden jeg hadde lånet/mellomfinansieringen Anonymkode: 7ba55...58d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Del Skrevet 24. januar 2023 Du betaler bare for den perioden du faktisk låner pengene. Anonymkode: d12ac...61e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miewyn77 Skrevet 24. januar 2023 #4 Del Skrevet 24. januar 2023 Ja du betaler renter på mellomfinansieringen, men så slipper du avdrag i den perioden hvor du betaler renter for 2 boliger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Del Skrevet 24. januar 2023 Bare vær klar over at banken betaler ut lånet til kjøp av den nye boligen i god tid før overtakelse. Her betydde det at de betalte lånet en uke før overtakelse, så dermed ble mellomfinansieringsperioden én uke lenger enn jeg hadde regnet med/på.. og renten på mellomfinansiering er høyere enn vanlig boliglånsrente. Anonymkode: 89173...533 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå