AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Var hos tannlegen i dag med et stort hull, som ble tatt fylling i. Nesten rotfylling Har forsatt vondt nede i tannen nå 4 timer etterpå. Er det pga bomringen? Skal det være sånn? Anonymkode: 7e835...669
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var hos tannlegen i dag med et stort hull, som ble tatt fylling i. Nesten rotfylling Har forsatt vondt nede i tannen nå 4 timer etterpå. Er det pga bomringen? Skal det være sånn? Anonymkode: 7e835...669 Bomringen? Det er stor forskjell på å borre et hull å rotfylle. Så enten har du rotfylt eller fikset et hull. Det er ikke noe som er "nesten en rotylling". Er du bekymret, ta kontakt med tannlegen. Anonymkode: c2b82...248 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Når tanna har "fått juling" på den måten kan det være ømt ganske lenge etterpå. Jeg ville gitt det noen dager til en uke, men kontaktet tannlegen dersom det ble verre. Anonymkode: d7cab...be0
enkefru Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 (endret) Husker det som ganske vanlig.. i inntil noen dager etter nesten rotfylling? Enten er det rotfylling eller ikke. Har du rotfyllt kan du regne flere dager enn bare et par ja… Endret 24. januar 2023 av Fjugur 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bomringen? Det er stor forskjell på å borre et hull å rotfylle. Så enten har du rotfylt eller fikset et hull. Det er ikke noe som er "nesten en rotylling". Er du bekymret, ta kontakt med tannlegen. Anonymkode: c2b82...248 Borring. Det var ikke rotfylling, det var vanlig fylling i et stort hull. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når tanna har "fått juling" på den måten kan det være ømt ganske lenge etterpå. Jeg ville gitt det noen dager til en uke, men kontaktet tannlegen dersom det ble verre. Anonymkode: d7cab...be0 Takk for svar. Ja, du har nok rett i det. Iler skikkelig, og er vondt. Anonymkode: 7e835...669
forkjølajente Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 Helt normalt. Men om det blir verre og verre og ikke bedre så ta kontakt med tannlegekontoret igjen 👍
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Borring. Det var ikke rotfylling, det var vanlig fylling i et stort hull. Takk for svar. Ja, du har nok rett i det. Iler skikkelig, og er vondt. Anonymkode: 7e835...669 Jeg ville tatt en telefon til tannlegekontoret og forhørt meg, god bedring!🌸 Anonymkode: fb0fe...d96
leve90 Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var hos tannlegen i dag med et stort hull, som ble tatt fylling i. Nesten rotfylling Har forsatt vondt nede i tannen nå 4 timer etterpå. Er det pga bomringen? Skal det være sånn? Anonymkode: 7e835...669 Ja! Hadde det slik da jeg borret ganske dypt sist. Tannlegen var usikker om det gikk i gjennom, og mente at det kunne havne bakterier nedi der hvis man gikk dypt ned. Og da risikerte jeg å måtte gå tilbake for å få rotfylling.. heldigvis ga smertene seg etter en ukes tid, og det holdt med vanlig borring og fylling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå