AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #21 Skrevet 25. januar 2023 Jeg ønsket å ha ting på plass, så jeg hadde jobbet i to år etter jeg var ferdig med master. Kjøpte meg leilighet og startet fonds- og pensjonssparing. Brukte fritiden i 20-årene på å reise og oppleve verden. Anonymkode: 63717...fa8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #22 Skrevet 25. januar 2023 Etter en rekke med tilfeldigheter og hardt arbeid har jeg allerede klar å vært gift, skilt (vi var sammen i 8 år), kjøpt leilighet, høyskoleutdanning, har 2 biler, fått til mye etter jeg ble alene da jeg kunne fokusere på meg selv og jobbe HARDT! Jeg ble nettopp 25 år, og er fornøyd der jeg er.. her er det absolutt ingen fasit på hvordan en annen 25 åring ønsker å ha det eller hvor personen burde være i livet, så lenge man selv er fornøyd er det, det aller viktigste! Så målet burde vel være: hva kan jeg gjøre for å selv nå målet for hvor jeg ønsker å være i livet? Anonymkode: ec475...c3f 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #23 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Etter en rekke med tilfeldigheter og hardt arbeid har jeg allerede klar å vært gift, skilt (vi var sammen i 8 år), kjøpt leilighet, høyskoleutdanning, har 2 biler, fått til mye etter jeg ble alene da jeg kunne fokusere på meg selv og jobbe HARDT! Jeg ble nettopp 25 år, og er fornøyd der jeg er.. her er det absolutt ingen fasit på hvordan en annen 25 åring ønsker å ha det eller hvor personen burde være i livet, så lenge man selv er fornøyd er det, det aller viktigste! Så målet burde vel være: hva kan jeg gjøre for å selv nå målet for hvor jeg ønsker å være i livet? Anonymkode: ec475...c3f Ikke uten hjelp vel…. Anonymkode: dbbf7...178
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #24 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke uten hjelp vel…. Anonymkode: dbbf7...178 Jo helt uten hjelp, har 2 foreldre som er uføre og mye lån, men jeg var heldig og fikk avvikslån på leilighet pga jeg tjente godt, jeg har 2 jobber Anonymkode: ec475...c3f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #25 Skrevet 25. januar 2023 Forsørge seg selv. Ha fått sin første romantiske opplevelse/kjæreste. Ha reist ut på egenhånd og bodd alene. Anonymkode: 7b257...d15
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #26 Skrevet 25. januar 2023 En typisk 25 åring som ikke ligger bakpå er typ tømrer/elektriker/rørlegger eller en annen fagutdanning. Hen er allerede for lengst ute i full jobb og vært i boligmarkedet et par år, med null annen gjeld en boliglån hen allerede har betalt ned på et par år+verdistigning på boligen sin. Anonymkode: 8f084...fb3
Flintis Skrevet 25. januar 2023 #27 Skrevet 25. januar 2023 Whistler skrev (14 timer siden): Da jeg var 25 hadde jeg kone, to barn, ferdig med skole, grei jobb, nedbetalt rekkehusleilighet i borettslag og en grei bruktbil uten gjeld. I dag burde en 25-åring ha en god plan for hva som skal skje fremover (utdanning, jobbplaner og evt starten på egenkapital) og innse at man er sin egen lykkes smed. Hvor gammel er du sånn ca?
Flintis Skrevet 25. januar 2023 #28 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vet at alle har forskjellige livshistorier og har opplevd forskjellige ting. Noen lever et A4-liv, mens andre reiser rundt Asia til de er 30 år gamle og aldri slår seg til ro. Men hvis du ser på gjennomsnittlige 25 åringer- hva burde man ha oppnådd innen den alderen for å ikke ligge bak i livet? Hva burde man forvente av en gjennomsnittlig 25 åring? Anonymkode: b3036...326 Nå eksisterer NAV så en bør forvente at personen bor for seg selv og holder seg selv, hus og hjem iorden. Videre bør utdannelse være på plass eller underveis om den er langvarig. Litt sosial omgang må en også forvente. Sex, forhold, jobb, og derfor hus og barn er litt avhengig av flaks, så det må en nesten regne som bonus.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #29 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du synes det er en god idé å ha ett eller flere barn uten de fire første punktene? Anonymkode: 30f23...59c Nei? Hvem har sagt det? 🙄 Spør tråden om hva som er gode ideer? Anonymkode: ba8b1...d22
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #30 Skrevet 25. januar 2023 For min del flyttet jeg hjemmefra da jeg var 19, mens andre gjorde det enda tidligere, men det er andre tider nå. Idag bor flere hjemme til de er 40, samtidig har man etter før-pubertetskrisen når barndommen er over en krise når man blir 18 og voksen, en krise rundt 20 når man merker at man begynner å bli gammel, en krise ved 25 når livets høst begynner å nærme seg, og en alvorlig krise ved 30. Man skal oppnå ting, oppfylle krav, sammenligne seg med andre, og dokumentere feriereisen eller forholdet på sosiale medier; uten et visst antall likes er opplevelsene i seg selv ugyldige. Anonymkode: ca38a...893 1
Whistler Skrevet 25. januar 2023 #31 Skrevet 25. januar 2023 Flintis skrev (2 timer siden): Hvor gammel er du sånn ca? Sånn omtrent togangen. Boligkrakket i 88/89 varte til midt på nittitallet og prisene lå på sånn omtrent 1/7 - 1/10 av dagens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå