Gå til innhold

Erfaringer med Uggs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor lenge et par uggs varer. Tenker å kjøpe meg et par, men siden de koster en del vil jeg først høre om det er noen her som har erfaringer med de. Vil ikke bruke så mye penger på et par sko hvis de må i søpla etter en sesong. 

Anonymkode: 9ee7a...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhenger av type uggs. Hvis du mener de som de fleste går i så er det veldig gode og varme, men SINNSYKT glatte på isen. Våte blir de også. De kan vare noen år (2-4, avhengig av bruk).

Anonymkode: fc2a2...5d8

Skrevet

Det kommer helt an på hvordan du behandler dem. Jeg har impregnert mine hver sesong, unngår å bruke dem i pøsregn og saltslaps, men jevnt over brukt dem masse, dvs mange ganger i uka fra september til april, og det ene paret jeg har nå har jeg hatt i 12 år. Nå har de fått hull(overdelen har slitt seg fra sålen) men resten er like pene. Har imidlertid hatt et annet par tidligere som jeg herjet mer med og ikke behandlet like pent og de ble stygge etter ca 4 år. 

Anonymkode: 7013d...64a

• Liker 1
Skrevet

Har bare brukt mine i kaldt, tørt vær og hatt dem i 7 år. Fortsatt fine 😊

Anonymkode: fa5de...85c

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Avhenger av type uggs. Hvis du mener de som de fleste går i så er det veldig gode og varme, men SINNSYKT glatte på isen. Våte blir de også. De kan vare noen år (2-4, avhengig av bruk).

Anonymkode: fc2a2...5d8

Mine har stortsett vart en sesong i vanlig snøvær, like fine, men de revnet. Uggs tåler ikke så mye. 

Anonymkode: 11ce6...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...