AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Dine penger har tydligvis gått gjennom mange fond og rangert disse. Ligger bak betalingsmur så ikke sikkert noen her har lest det. Men prøver likevel, er det noe annet enn indeks fond som vinner? Anonymkode: 4c668...25c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 ..? Rapportert. Anonymkode: 6a731...a86
-jk- Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Slike kåringer pleier alltid å være fokusert på kun forvaltningskostnadene til fondet, uten å ta hensyn til avkastningen. Da er det selvsagt bare indeksfond som vinner. Selv bryr jeg meg fint lite om forvaltningskostnadene, det er uansett en dråpe i havet i forhold til avkastningen. .
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 -jk- skrev (1 time siden): Slike kåringer pleier alltid å være fokusert på kun forvaltningskostnadene til fondet, uten å ta hensyn til avkastningen. Da er det selvsagt bare indeksfond som vinner. Selv bryr jeg meg fint lite om forvaltningskostnadene, det er uansett en dråpe i havet i forhold til avkastningen. . Hvilke fond ville du anbefalt? Anonymkode: 4c668...25c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ..? Rapportert. Anonymkode: 6a731...a86 Hva er galt? Anonymkode: 4c668...25c 1
-jk- Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvilke fond ville du anbefalt? Anonymkode: 4c668...25c Jeg skal være forsiktig med å anbefale noe spesifikt, men personlig har jeg en del tech-fond. Disse aksjene har jo gått mye ned de siste par årene, når trenden snur kan de øke svært fort igjen. Jeg har også noen som innretter seg på ting som er i vinden, som bærekraftig energi og et som kalles "future mobility" som investerer i firmaer som innoverer innen transport. En sektor som det nok vil skje svært mye i de neste tiårene. Det er uansett greit å ha en del forskjellige fond som dekker forskjellige sektorer. Noen sektorer, som f.eks olje/gass og flyselskaper, ligger jeg unna av ideologiske grunner.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 DnB Global Indeks A Anonymkode: 7cbef...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå