Gå til innhold

steppuls

Gjest stepfrøken

Anbefalte innlegg

Gjest stepfrøken

Urk altså!

Nå er jeg lei meg!

Det blir slutt på steppuls fra januar 06 :grine:

Fikk vite her forleden dag på SATS at de legger ned steppuls timene og inn skal høy puls eller noe i stedet ...

Merkelig fordi iallefall her er steppuls noe av det mest populære sats har.

Flere som har hørt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette gjelder hele landet, ja. Dere kommer nok til se en del forandringer på sats sin timeplan over jul. Den kommer til å bli superbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo som mål å nå ut til bredden av det norske folk. Step puls ble vel for avansert for "kjerringene".

De tar bort alt som er morsomt, f.eks aerobic 3, som jeg digget :frustrert: Kickpuls var også bra, og det er borte, i hvertfall her i byen. Det neste blir vel step-styrke. Bra det finnes sal og tredemøller, når jeg en gang får tid til å trene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

Sal og tredemøller er ikke verdt 400 kr måneden. Mulig jeg husker feil, men jeg tror de fjerna step puls en gang før, og så kom den tilbake etter et års tid. Velvel, enda en grunn til å ikke begynne å trene igjen :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StepStyrke kommer ikke til å forsvinne. Den kommer til å erstatte StepPuls. Om du spør om min mening mener jeg nok at StepPuls er en mer kjærringtime enn de nye som kommer. Den nye timeplanen er mye mer rendyrket. Det er kun kondisjon på kondisjonsøkter og kun styrke på styrkeøkter. Ikke slik svadamix som det er en del av nå. Angående aerobic 3: Du kommer nok til å kjenne igjen den i DansAerobicen. Hvorfor så skeptisk til endringer? Gi endringene litt tid til testing. Det kommer til å bli mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hvor jeg går, er danceaerobic veldig hiphop/dance, mens aerobic3 pleide å være mer rendyrket aerobic. Når jeg ikke liker dans like godt, har jeg all rett til å være trist fordi en fin time forsvant.

For min egen del har jeg bortimot sluttet med å gå på timer. Jeg klarer utmerket å trene på egenhånd, og føler at utbyttet da er bedre. Men det er greit å ha timer som alternativ hvis man er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å pålegge deg å være fornøyd uansett. :) Men jeg tror greia er at aerobic3-timen ikke forsvinner. Det er bare navnet som endrer seg. Slik jeg har forstått det da. Er ikke sikkert det er helt riktig.

På senteret jeg trener har det vært et positivt fokus på endringene. Som kunde har jeg ikke hørt noen har snakket om hva som skal forsvinne men heller hva som skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra det jeg forstår skal steppuls erstattes med stepstyrke og høypuls. Høy puls skal bli en rein kondisjonstreningstime og styrkedelen skal vistnok gå ut.

Urk... likevel,jeg Vet jeg blir å savne steppuls timene :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet på Sats jeg, da de fjernet Kickpuls og kuttet ned på både Step-puls og Step-styrke på det treningsenteret som var nærmest meg. Ser ikke helt poenget med å betale 400,- i mnd for å ha tilgang på tredemølle og vekter, for det har jeg hjemme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kommer timeplanen på sats for vinter/våren? Jeg har blir å melde meg ut om det ikke blir noe step timer igjen. Blir tripp trapp å fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...