AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Hadde det ikke vært for at det lukter intens kaffe av denne parfymen så hadde jeg kjøpt den. Finnes det et fullverdig alternativ uten denne kaffeduften? Anonymkode: 203a2...ce5
flusa Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde det ikke vært for at det lukter intens kaffe av denne parfymen så hadde jeg kjøpt den. Finnes det et fullverdig alternativ uten denne kaffeduften? Anonymkode: 203a2...ce5 Lukter den kaffe?? Det har ikke jeg merket🤔 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 flusa skrev (1 time siden): Lukter den kaffe?? Det har ikke jeg merket🤔 Ikke jeg heller. Har du hatt korona TS? Syns du den lukter kaffe på andre også? Anonymkode: eb170...9f8 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 flusa skrev (1 time siden): Lukter den kaffe?? Det har ikke jeg merket🤔 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller. Har du hatt korona TS? Syns du den lukter kaffe på andre også? Anonymkode: eb170...9f8 Det står på fragrantica.com at den har kaffenoter. Går dere inn på parfymetrpden er det ei som har limt inn duftnotene til denne parfymen, og nederst står det vitterlig Coffee. Anonymkode: 203a2...ce5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Jeg har ikke kjent noe til det. Har du luktet på den i butikken og kjent det? Anonymkode: eb170...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #6 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har ikke kjent noe til det. Har du luktet på den i butikken og kjent det? Anonymkode: eb170...9f8 Ja, både i butikk, og den jeg kjøpte hos autorisert forhandler. Det er kaffe i bunnnotene. Så merkelig at dere ikke kjenner den lukta? Men kanskje dere drikker kaffe til daglig? Jeg drikker ikke kaffe, så kanskje det er derfor jeg kjenner igjen lukta. Anonymkode: 203a2...ce5
Lonelily Skrevet 28. januar 2023 #7 Skrevet 28. januar 2023 Shi Alfred Sung Jeg syntes denne minner litt om Noa. Ikke en kopi på noe som helst måte, men litt i samme kategori duftmessig. Utenom det vet jeg ikke desverre. Er parfymeentusiast og har luktet på ekstremt mye forskjellig, men Shi er den eneste som gitt meg Noa-vibber 🫣
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #8 Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 17.52): Ja, både i butikk, og den jeg kjøpte hos autorisert forhandler. Det er kaffe i bunnnotene. Så merkelig at dere ikke kjenner den lukta? Men kanskje dere drikker kaffe til daglig? Jeg drikker ikke kaffe, så kanskje det er derfor jeg kjenner igjen lukta. Anonymkode: 203a2...ce5 Ja, drikker ekstremt mye kaffe faktisk 😅 Anonymkode: eb170...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå