Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Har vel i fem år tigget og bedt på mine knær om hun vil kjøpe en g truse eller fler for meg men hun vil ikke.Var bortreist i helgen og hva gjør hun hun tar en av stringtrusene til vores datter på seg til sitt tredje julebord.Det får meg til å lure på hva hun driver med(might get lucky tonight)det er jo julebord?Hva mener dere kvinner om dette er det bare tull å tenke sånn er usikker jeg her.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 Hvis du har tigget og mast i fem år (!), så kanskje hun er lei maset ditt og ville prøve det for seg selv uten å måtte forholde seg til dine forventinger?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 det kan jo være for å slippe en stygg trusekant under kjolen/buksa. Er ikke sikkert det er noe annet enn det... hun, som alle andre, har vel lyst å se bra ut, og ikke ha to markerte striper på hver side av rumpa...
Nabodama Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 Jeg bruker ingenting under, nettopp for å unngå trusekanter. Stay-ups er tingen!
Gjest 2324 Skrevet 19. desember 2005 #5 Skrevet 19. desember 2005 Hadde mamma brukt mine truser hadde jeg blitt forbanna! Litt på siden her kanskje.. Skjønner at du synes det er merkelig, hadde nok jeg også gjort..
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 Hvordan vet du egentlig hvilken truse damen din har hatt på seg - hvis du var bortreist?
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2005 #7 Skrevet 19. desember 2005 Fikk du ikke gode nok svar sist du stilte dette spørsmålet her?
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2005 #8 Skrevet 19. desember 2005 Jeg synes for det første at det er merkelig at du vet hva slags truse hun hadde på seg på julebord, siden du jo selv var bortreist. Dessuten er det også litt spesielt å lete etter skjulte motiver til hvorfor hun eventuelt valgte stringtruse. Man velger undertøy etter antrekk, rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #9 Skrevet 19. desember 2005 Jeg synes for det første at det er merkelig at du vet hva slags truse hun hadde på seg på julebord, siden du jo selv var bortreist. Dessuten er det også litt spesielt å lete etter skjulte motiver til hvorfor hun eventuelt valgte stringtruse. Man velger undertøy etter antrekk, rett og slett. ← Vel det skal jeg si deg jeg vasker klær bretter dem og legger dei i en kurv vasker huset kjøkkenet støvsuger steller mat hugger ved skifter motor i bilen bygger hus/hytte drar på tur med barna,så det var i den forbindelse etter turen jeg sorterte tøy som skulle vaskes jeg så det.Hun har aldrig før tenkt på hvor synlig hennes trusekant er vi har vært gift i 16 år nå ig mer til så jeg vet hva jeg snaker om.Hun slanker seg tar minstejentas truser klær topper dete er i mine øyne midtlivskrisa hun sliter med.Hvorfor skulle hun ikke glede sin beste venn og kjæreste visst nå jeg ville se hennes deilige kropp kun iført en string(men ser nå jeg liker best vanlige hvite truser på henne)har spurt om hun ikke kan prøve det for min skyld men nei.Hvorfor da på et julebord ?Har mine tanker om det da.
Sheba Skrevet 20. desember 2005 #10 Skrevet 20. desember 2005 Hvis du fant denne famøse stringtrusa i skittentøyet, hvordan i all verden vet du at det er fruen og ikke datteren som har hatt den på seg??? Synes uansett ikke at dette er noen trusekant å hekte seg opp i...
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #11 Skrevet 20. desember 2005 Vet ikke, synes string ses bedre og tydeligere under skjørtet, så jeg fatter ikke meninga med string i det hele tatt.
Gjest Pet Skrevet 20. desember 2005 #12 Skrevet 20. desember 2005 Hvis du fant denne famøse stringtrusa i skittentøyet, hvordan i all verden vet du at det er fruen og ikke datteren som har hatt den på seg??? ← Det kan jo hende de har en egen skittentøykurv på soverommet eller badet sitt? Hvis kona di vet at du gjerne vil se henne i string og hun nekter, men bruker det ved anledninger du ikke kan se henne, skjønner jeg at du lurer litt. Kjøp noen lekre stringtruser til henne til jul, da vel. Har du forresten spurt henne rett ut om dette? Kanskje hun har komplekser?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #13 Skrevet 20. desember 2005 Det at kona di er slankere seg og kler seg mer moderne er jo bra for dere begge - du får en kone som føler seg bedre med seg selv, og det drypper vel på deg også? Men jeg skjønner godt at du syns det er rart at hun tar på seg spesielt undertøy som hun ikke vil ha på ellers til en anledning hun er bortreist. Det virker ikke som hun har prøvd å skjule det, så jeg syns ikke du bør bekymre deg om utroskap bare på grunn av det. HVorfor ikke forklare henne at det sårer deg når hun gjør sånt?
Caramba Skrevet 20. desember 2005 #14 Skrevet 20. desember 2005 Kanskje hun rett og slett hadde kjøpt seg en kjole som ikke var pen med vanlige underbukser? Dessuten, det er synd å mistenkeliggjøre sin kone for en sånn liten detalj. Underbuksa kan ha tilhørt din datter og blitt ryddet i feil kurv. Det blir for dumt å henge seg opp i noe sånt.
Gjest lurven Skrevet 20. desember 2005 #15 Skrevet 20. desember 2005 hvorfor spør du oss? burde du ikke heller spørre kona di om det
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #16 Skrevet 23. desember 2005 Fikk du ikke gode nok svar sist du stilte dette spørsmålet her? ← i dag flyttet jeg fra henne og begge mine jenter fulgte meg og i bilen vekk derfra sier minstejenta m hun visste det mor hennes opførte seg så underlig overfor oss alle å hun konkluderte så kjapt att mor er på dans med lodne tær.Dette er tredje fyren hun er på og jentene mine er voksne så nå orker jeg ikke mer av dette.hadde det ikke vært for jentene mine så hadde ikke jeg villet levdt helvetes lavpanede horer sier jeg,20 år i dette helvete gott jeg ikke er voldelig.
Gjest GreenSky Skrevet 23. desember 2005 #17 Skrevet 23. desember 2005 Var en nesten identisk tråd om emnet i fjor også. Samme person?
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2005 #18 Skrevet 23. desember 2005 ...mor er på dans med lodne tær...← Den har jeg ikke hørt før.
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2005 #19 Skrevet 23. desember 2005 Gjett hvorfor jeg spurte som jeg gjorde, Greeny?
Wonderwoman Skrevet 23. desember 2005 #20 Skrevet 23. desember 2005 Den med lodne tær var utrolig bra, men jeg skjønte ikke helt hva lodne tær på dans har med utroskap å gjøre.... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå