Novella Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Jeg kommer med ujevne mellomrom til å poste erotiske noveller her på forumet. Om novella er fra virkeligheten eller ikke, forteller jeg om i forkant av hver publisering, så får det være opp til deg å bestemme om du tror på det eller ikke. Og det er helt greit om du ikke tror på det. Mitt mål er å skape erotisk tenning. Jeg elsker spennende sexliv, og liker å skrive. Skrivefeil? Jada, absolutt. Denne fortellinga er fra virkeligheten, og selvopplevd. Jeg har vært i et forhold med samboeren, Sigrid i snart 10 år. Vi er sent i 30-årene og er gift. Sigrid har tre jevngamle søstre. Én av søstrene, Annie, har en kropp og personlighet som tenner meg. Vi har alltid hatt god kontakt, men har aldri vært verken flørting eller noe som skulle tilsi verken det ene eller det andre. Hun sover tidvis over hos oss når det har blitt sent, og da ligger hun på gjesterommet/kontoret like ved badet. Sigrid og jeg har et litt eksperimentelt sexliv, men neppe ut over det vanlige. Vi liker å prøve nye ting og opprettholde spenning i forholdet. I dag på kveldsvakt fikk jeg en snap fra henne der hun tok av seg trusa og la seg, med teksten: «Gleder meg til du kommer hjem i kveld». Dette gjør vi av og til, og da innbyr det til oralsex, knulling eller begge deler. Jeg blir tent, og gleder meg å krype under dyna, og legge meg inntil en naken og deilig kropp. I en ny snap skriver hun at Annie sover over, så jeg må ikke gå inn på kontoret når jeg kommer hjem. Jeg må jobbe litt overtid, og rekker ikke bussen hjem. Jeg har valget mellom å vente i 30 minutter eller begynne å gå. Jeg gidder ikke vente, og tar beina fatt. Tross alt bare 5 km hjem. Jeg blir etter hvert lei av å gå, så jeg småjogger. Etter litt over 30 minutter kommer jeg noe svett hjem, og tar meg en dusj før jeg legger meg. Jeg elsker å fantasere i dusjen. Tenker på Sigrid som ligger naken på senga. Det er en deilig tanke å tenke på at hun først våkner etter jeg har slikket henne en stund. Eller se at hun våkner med kuken min inni henne. Det er opphissende for meg, og Sigrid elsker å våkne på den måten. Jeg fantaserer også om en tredje person som berører henne sensuelt på kroppen, smaker på puppene hennes og tar lett på vagina. Hun våkner sakte, men sikkert og ser meg ligge ved siden av, men en annen oppå henne. Hun blir overrasket, men veldig tent. Kuken er stiv, og jeg må ronke litt før jeg avslutter dusjingen. Jeg må stoppe hvis ikke kommer jeg. Vil helst komme på eller i Sigrid. Ikke plankekjøring å tørke meg med stiv kuk. Akkurat i det jeg har heng håndduken til tørk åpner baddøra seg. Jeg tenker ikke noe over det før jeg ser Annie i døra. Hun ser trøtt ut, men stopper opp og ser på meg. Jeg er ikke så veldig trøtt, men stivner til og ser på Annie. Jeg er selvsagt naken, med stiv kuk. Jeg klarer ikke tenke hvor jeg hang håndduken og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Der står hun i hvit, trang t-skjorte og lys rosa hipster – og hun har ingen bh på seg, så brystvortene synes. Jeg har jo naturligvis fantasert om Annie, så jeg blir jo ikke akkurat mindre kåt når hun står der i døra. Etter det som føles som 10 lange minutter, noe det ikke var, klarer jeg å si noe sånn som: «Eh, ja. Jeg tenkte ikke over at du var her, så jeg låste ikke døra». «Jeg skulle bare på do, men kan vente», sier Annie. Håndduken min henger på døra, akkurat der Annie er, så jeg kan ikke bare gå bort og hente den, spesielt ikke med kuken som peker rett ut. «Kan du gi meg håndduken, så kan jeg gå ut og vente mens du er på do», sier jeg. Annie snur seg mot døra og drar ned håndduken. Hun ser meg i øynene når hun gir meg den, men øynene glir ned mot kuken. Ikke helt frivillig ser det ut som. Jeg går ut og venter i mellomgangen. Jeg er fortsatt ganske tent, men den erigerte penisen begynner å gi seg sånn smått. Når Annie er ferdig, sier vi god natt til hverandre i den mørke gangen, men vi ser nok begge både flaue og litt lure ut. Og vi lurer nok begge på om dette er noe vi skal snakke om i morgen. Hun går inn på rommet og legger seg i senga. Jeg går på badet, pusser tennene og gjør meg klar til å gå inn til Sigrid. Jeg orker ikke noe boxer, for den forsvinner vel inne på senga. På vei ut av badet legger jeg merke til at døra inn til rommet til Annie ikke er lukket. Hun bruker alltid lukke døra. Selvsagt spinner de fantasifulle tankene mine. Jeg tenker uansett med meg selv at det neppe ligger noe i det. Vi har jo aldri hatt noe som helst gnist mellom oss, men det er jo tross alt første gangen hun ser meg naken. Det er fristende å snike inn, men det blir for dumt. Det kan jeg ikke gjøre, så jeg går til rommet vårt. Men akkurat da hører jeg noen lyder fra kontoret. Er det stønning, tenker jeg. Jeg går tilbake for å lytte. Og det er det. Hun puster tungt og stønner lett. Vil hun at jeg skal høre dette? Vil hun at jeg skal komme inn? Nei, nei, det kan jeg ikke gjøre. Så jeg går litt nærmere og ser inn. Og der ligger hun med hånden under hipsteren. Kuken blir stiv, og jeg blir kåt! Det er bare litt lys på rommet og helt mørkt i gangen, så jeg trur ikke hun ser meg. Akkurat i det jeg tenker det, tar hun av seg hipsteren og ser mot glippen i døra. Ser hun meg? Veldig usikker. Om hun ser meg, så fortsetter hun i hvert fall. Jeg dytter døra litt mer opp, og trekker meg litt tilbake i tilfellet hun ser meg når jeg står nært døra. Hun masserer klitoris med det ene hånden og puppene med den andre. Hun har fortsatt t-skjorta på, og jeg håper hun tar den av. Jeg må ta på kuken min. Jeg får sommerfugler i magen. Dæsken, så deilig det hadde vært å knulle henne!! Men jeg tør ikke gå inn. Eller skal jeg gjøre det? Hun drar t-skjorta opp så litt av puppene synes. Jeg ser ikke brystvortene, så jeg føler meg ekstra pirret! Hun masserer fortsatt klitoris, men den andre hånden beveger seg nedover mot fitta. Hun stikker en finger inn. Hun ser våt ut. Jeg tipper kuken hadde glidd lett inn. Åhh, nå er jeg kåt. Hvis jeg nå ser puppene, så blir jeg å komme. T-skjorta glir litt ned og skjuler puppene. Hun fingrer seg raskere og stønningen blir litt høyere. Hun puster i tillegg tungt. Jeg elsker stønning. Jeg blir så kåt av det. Nå stønner hun raskere. Jeg trur hun kommer. Jeg ronker raskere og kommer også til å komme hvis jeg fortsetter. Hun roer ned og bruker samme hånden hun har fingret seg med til å ta seg på puppene. Hun drar samtidig t-skjorta lengre opp. Jeg får et glimt av brystvortene. Det kribler skikkelig i meg, og jeg må stoppe og ronke. Hun tar mer på seg, i et raskere tempo. Hun har to eller tre fingre inn i seg, og puppene rister med så vidt synlige brystvorter. Nå stønner hun enda litt høyere og får nok en orgasme. Hvis jeg tar på meg nå, så kommer jeg. Og det er nok ikke så lurt, for da må jeg vaske. «Åhh, ja, ja, sprut på meg», sier hun. Hun ser ikke meg, men har øynene igjen. Snakker hun til meg? Nei, det kan hun ikke gjøre. Jeg ser på til hun er ferdig. Hun puster tungt og trekker pusten dypt. Fingrene hennes glir ut av fitta. Hun stryker seg over fitta med den andre hånden før hun tar begge hendene over puppene og deretter dra på seg t-skjorta igjen. Jeg går inn på rommet vårt. Der ligger Sigrid under dyna. Jeg kryper under dyna og kjenner at hun er naken. Hun ligger på siden, så jeg stryker hånden min over hofta hennes og ned på rompa. Jeg kjenner på fitta hennes, og kjenner at hun er litt våt. Kanskje hun tok litt på seg før hun sovnet. Kuken min er stiv. Jeg legger meg til rette og masserer kuken mot fitta hennes. Sigrid sover fortsatt. Det kommer væske fra kuken min, og fungerer som glidemiddel. Kukhodet glir inn i fitta hennes. Jeg holder den en stund. Det er deilig og pirrende. Jeg legger meg tett inntil Sigrid og tar hånden mellom puppene hennes. Sakte, men sikkert presser jeg kuken inni henne. Nå er jeg helt inne. Hun sover fortsatt. Jeg knuller henne rolig til hun begynner å stønne lett. Nå våkner hun nok. Jeg knuller henne raskere. Nå stønner hun mer. Hun snur seg mot meg og kysser meg. Hun tar hånden på fitta og tar på seg selv. «Jeg kommer. Knull meg!» sier hun. Jeg knuller henne raskere og hardere. Hun stønner høyere og raskere. Og nå kommer jeg også. Jeg fyller fitta til hennes orgasme. Så ufattelig deilig! Og så kåt jeg var! «Du er deilig», sier hun. «Du er også deilig», sier jeg henne. Regner med jeg sovner fort. 7 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 "Mitt mål er å skape erotisk tenning." Det klarte du ikke her i alle fall. Hvem ser du for deg er målgruppen din? Ønsker du kritikk/tilbakemeldinger? Anonymkode: cc20a...0fb 3 1
Katten.2.0 Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 En gutt på 16 som forsøker seg på erotikk. Duly noted. 2
Novella Skrevet 24. januar 2023 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det klarte du ikke her i alle fall. Anonymkode: cc20a...0fb Ok. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ønsker du kritikk/tilbakemeldinger? Anonymkode: cc20a...0fbæ Nei.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 Ikke så verst, men please ikke trekk inn "søstre". Heller ikke stesøsken etc. Nå gikk du ikke hele veien og lot søsken ha sex i novellen, men du mistet meg nesten allerede i overskriften. Anonymkode: 3af7b...25a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 Jeg likte den 😁 Anonymkode: 60f4e...fc7 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 Novella skrev (19 timer siden): Ok. Nei. Ikke bry deg om tilbakemeldingene her. Du hadde fått negative tilbakemeldinger om du så hadde vært Hamsun her. Jeg synes den var var fin. Anonymkode: 0b466...618 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #10 Skrevet 25. januar 2023 Kjempefin. Enorm litteratur!! Anonymkode: cb15e...b72 1 1
Flintis Skrevet 25. januar 2023 #11 Skrevet 25. januar 2023 Denne går rett inn til Lek Linda denne vettu😊 2
Gjest DreamWorks Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 Helt ok. Men publikum her inne er ofte av en litt voksnere karakter tror jeg (?). For mange av oss skal det nok litt mer til enn dette for å tennes.
Snok1 Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 Ikke det beste jeg har lest, men slettes ikke det verste. Lek litt mer med språket så det blir mer flyt og telstur og mindre referat. Jeg er heller ikke begeistret for familiemedlemmer, men det er mer personlig innvendig. Fortsett å skrive! 2
Mezzosoprena Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke bry deg om tilbakemeldingene her. Du hadde fått negative tilbakemeldinger om du så hadde vært Hamsun her. Jeg synes den var var fin. Anonymkode: 0b466...618 Ja, det er selvfølgelig alltid oss det er noe feil med 🤣
språkpurk Skrevet 25. januar 2023 #15 Skrevet 25. januar 2023 On 1/24/2023 at 1:39 PM, Novella said: Skrivefeil? Jada, absolutt. Hvorfor det?
Novella Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #16 Skrevet 26. januar 2023 Hyggelig med tilbakemeldinger, både av det gode og dårlige. Denne novella/fortellingen er den raskeste jeg har skrevet, så forståelig at den ble litt tynn. Jeg liker å skrive og bryr meg om språket, men er definitivt ikke god på novelleskriving. Det er ikke så viktig for meg når jeg leser heller, så har nok noe med det å gjøre. Jeg skriver om det jeg liker, så får jeg i det minste håpe noen liker det som kommer. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #17 Skrevet 26. januar 2023 Jeg bodde sammen med søsteren til kjæresten min i 2 mnd mens jeg studerte, og ventet på å få min egen hybel. Hun hadde en stor 1-roms, så vi sov i hver vår ende av det ene rommet, som var både kjøkken, stue og soverom. Hun tuslet rundt i hipster eller string og trang t-skjorte uten bh. Ofte var hun oppe på do om natta, og da gikk hun toppløs eller helt naken. Kunne enkelte netter høre henne klynke. Herlige bilder og lyder til min daglige runk. Anonymkode: 067eb...19e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå