AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Jeg traff en mann i sommer, og han er den jeg vil gifte meg med og roe meg ned med. Vi har kontakt daglig og har det utrolig fint sammen. Så i dag fant venninna mi han på tinder. Dette er altså 6 mnd etter at vi møttes. Jeg har for lengst slettet appene. Har jeg grunn til å bli lei meg eller? Anonymkode: 9dad9...192
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg traff en mann i sommer, og han er den jeg vil gifte meg med og roe meg ned med. Vi har kontakt daglig og har det utrolig fint sammen. Så i dag fant venninna mi han på tinder. Dette er altså 6 mnd etter at vi møttes. Jeg har for lengst slettet appene. Har jeg grunn til å bli lei meg eller? Anonymkode: 9dad9...192 Du kan bli lei deg viss han er aktivt på søken fremdeles. Det må du finne ut av. Anonymkode: 043fa...2a5
Arild37 Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg traff en mann i sommer, og han er den jeg vil gifte meg med og roe meg ned med. Vi har kontakt daglig og har det utrolig fint sammen. Så i dag fant venninna mi han på tinder. Dette er altså 6 mnd etter at vi møttes. Jeg har for lengst slettet appene. Har jeg grunn til å bli lei meg eller? Anonymkode: 9dad9...192 Det kan være at han ikke bruker appen, men at han ikke har slettet den, den situasjonen var jeg i, jeg tenkte rett å slett ikke over å slette kontoen, slettet bare appen. Men er han på let etter andre, så har du all grunn for å være skuffet, eller har dere ikke hatt en prat om at det bare er dere to?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Arild37 skrev (11 minutter siden): Det kan være at han ikke bruker appen, men at han ikke har slettet den, den situasjonen var jeg i, jeg tenkte rett å slett ikke over å slette kontoen, slettet bare appen. Men er han på let etter andre, så har du all grunn for å være skuffet, eller har dere ikke hatt en prat om at det bare er dere to? Men er på tinder selv om man sletter appen. Anonymkode: 043fa...2a5
Arild37 Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men er på tinder selv om man sletter appen. Anonymkode: 043fa...2a5 Var det jeg mente, at kanskje kun appen er slettet, så han fortsatt vises der, uten at han bruker den
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 Da snakker en med mannen og forklarer dilemmaet har har satt deg i. Om en ikke kan snakke sammen om alt så vil en få det vanskelig i forholdet Anonymkode: bda08...256
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 Jeg ble lei meg av å finne daten der etter bare fem dater, så etter et halvt år hadde jeg blitt knust. Ta det opp med han! Anonymkode: e1cf3...f2c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 Ikke overrasket! Det er mange menn som beholder konto til tross for at de er i et forhold med ei. Dvs hun tror de er i et forhold fordi han har latt henne tro det, mens sannheten er at hun bare er et tidsfordriv og han treffer andre for sex etc i skjul. Anonymkode: 46b6d...551
Whistler Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ...........Har jeg grunn til å bli lei meg eller? Anonymkode: 9dad9...192 Ja, men hvis dere har det fint sammen så spør. Riv av plasteret!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #10 Skrevet 24. januar 2023 Er kvinne og fortsatt på Tinder etter snart halvannet års forhold. Bruker ikke appen, men den er installert og jeg ser ikke noen grunn til å slette profilen. Har dog skjult kortet mitt og ønsker ikke kontakt med nye akkurat nå. Hadde slettet appen tidlig i forholdet men etter at han gjorde det slutt to ganger i fjor, så lot jeg være å slette appen igjen da han angret seg andre gangen. Forholdet er bra men kan ikke satse på at det er varig. Lever i nuet. Hvis dere har fremtidsplaner bør appen slettes. Dere burde avtale? Jeg tenker at man sletter på eget initiativ om man er seriøs/tenker langsiktig. Anonymkode: 7faa9...775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå