Gå til innhold

Er "inntørket" sæd normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min er 9 år eldre rnn meg, og den eldste jeg har hatt sex med. Han hadde tørr og klumpete utløsning, noe jeg synes var veldig rart. Har ikke vært borti det før.

Han hadde aversjon mot å gå til lege, så jeg lurer på om det kan være tegn på noe som var alvorlig galt, som han egentlig burde bare fått sjekket opp i.

Anonymkode: 73213...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du mener koagulerer ja så er det gjerne noe som skjer om det er lenge siden sist.

Er det slik også om han nylig har hatt utløsning? 

Anonymkode: c6cd9...aca

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eksen min er 9 år eldre rnn meg, og den eldste jeg har hatt sex med. Han hadde tørr og klumpete utløsning, noe jeg synes var veldig rart. Har ikke vært borti det før.

Han hadde aversjon mot å gå til lege, så jeg lurer på om det kan være tegn på noe som var alvorlig galt, som han egentlig burde bare fått sjekket opp i.

Skjønner ikke helt hva du mener med tørr? Men etter min erfaring, kan den noen ganger bli litt klumpete om jeg har spist overdrevet mye proteiner, men med vanlig kosthold er det som normalt

Anonymkode: 6f0ed...04d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du mener koagulerer ja så er det gjerne noe som skjer om det er lenge siden sist.

Er det slik også om han nylig har hatt utløsning? 

Anonymkode: c6cd9...aca

Ja det var sånn hver gang. Og i begynnelsen av forholdet var det ofte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke helt hva du mener med tørr? Men etter min erfaring, kan den noen ganger bli litt klumpete om jeg har spist overdrevet mye proteiner, men med vanlig kosthold er det som normalt

Anonymkode: 6f0ed...04d

Jeg mener sånn klumpete som i biter, uten væske. For å være ekkel, så kan man sammenligne med inntørket snørr.

Skrevet

Ts her. Jeg skrev over her at jeg ville sammenlignet det med inntørket snørr, og det får meg til å føle meg fæl for å skrive altså. Men ja, det var sånn, tørre biter uten væske i eller rundt.

Jeg går jo å grubler over dette, for man kan jo bry seg om en eks, selv om kjærligheten tok slutt. Og hvis noen har erfart at dette er i forbindelse med sykdom, eller at det er realtivt normalt, så kunne det hjulpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...