AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Hvem kontakter man? Posten, butikken man har kjøpt fra? Står at pakken hentes ved en dagligvarebutikk som jeg må reise med buss til, pluss gå et stykke, istedenfor den nærmeste som jeg bare kan gå til. Mulig at pakken ikke har blitt sendt fra butikken ennå, men frykter at den har blitt sendt, så det er kanskje posten man må kontakte? Herregud... Anonymkode: bbf3d...854
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Du må nok bare hente den der. Jeg får feil hentested hele tiden og må gå ekstra. Anonymkode: 4b3de...630
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Jeg ville ringt butikken først, er mulig de kan sende den til rett butikk internt. De vet helt sikkert hva du burde gjøre om de ikke kan hjelpe. Så ville jeg ringt posten. Anonymkode: 5ba39...503
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Valgte du riktig post i butikk ved bestilling ? Ring butikken og spør om de kan finne pakken din. Da vet du at du får det du skal om du tar den bussturen ++ Anonymkode: c72fb...c28
Ellah Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Bare å si fra til posten, så plukker de den opp igjen og leverer den riktig. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 Ringte til butikken som sier at de skal rydde opp. Ringte forhåpentligvis kjapt nok til at jeg ikke får pakken noe senere. Rart at man ikke finner riktig butikk å sende til på første forsøket. Jeg valgte ikke dette selv. Takk. Anonymkode: bbf3d...854
Million Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 Akkurat det samme opplevde jeg i dag. Fikk hentemelding fra Posten, og så lå pakken på en butikk langt herfra, ikke i mitt lokalområde her i Oslo. Jeg prøvde å ringe butikken som hadde fått den, men de svarte ikke, så da ringte jeg Posten kundeservice. Oppga sendingsnummeret der, og de ordner det sånn at den blir videresendt til riktig post-i-butikk her jeg bor. Det var 10 foran meg i køen på Postens kundeservice, men det gikk egentlig ganske fort. 10 minutter eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ringte til butikken som sier at de skal rydde opp. Ringte forhåpentligvis kjapt nok til at jeg ikke får pakken noe senere. Rart at man ikke finner riktig butikk å sende til på første forsøket. Jeg valgte ikke dette selv. Takk. Anonymkode: bbf3d...854 Om man ikke velger hentested selv, noe som heller ikke er alternativ i mange nettbutikker, så sendes pakkene etter hvor det er kapasitet. Jeg får nesten alltid mine i en større butikk 30 min å gå eller to ulike busser. Nærmeste er 3 minutter gå unna meg... Anonymkode: 44398...636 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #10 Skrevet 24. januar 2023 Du ringer butikken der pakken ligger og sier den pleier å bli levert et annet sted. Er de greie videresender de gratis, ellers koster det litt. Dette er for posten da. Anonymkode: 123b8...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå