Gjest gjest_meg Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Jeg trenger råd... Jeg takler ikke at typen går på fylla og ut på byen Jeg vet ikke en gang hvorfor jeg ikke takler det, og jeg synes det er skikkelig teit av meg så jeg sier jo ikke noe til han. "kos deg da vennen min" sier jeg med et smil, og så later jeg som jeg sover når han kommer hjem på natten, mens sannheten er at jeg har ligget og vridd meg og sett i taket og det har GNAGD skikkelig helt siden han gikk. Hva er problemet mitt, og hvordan kan jeg lære meg å takle at han går på byen med gutta?
Tusseline Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 Hva er du egentlig redd for? Pleier du av og til å være med han ut? Prøv det.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 vet åssen du har det...... men det er vist bare noe man MÅ takle. man kan ikke alltid være med heller.. men om du aldri er det,så er det jo vert å prøve. men du kan jo gå ut med venninner når han skal ut da??
aline Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 Hva er du egentlig redd for? ← det lurer jeg og på. hva er du redd for, og hvorfor er du redd for det?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #5 Skrevet 19. desember 2005 Jeg trenger råd... Jeg takler ikke at typen går på fylla og ut på byen Jeg vet ikke en gang hvorfor jeg ikke takler det, og jeg synes det er skikkelig teit av meg så jeg sier jo ikke noe til han. "kos deg da vennen min" sier jeg med et smil, og så later jeg som jeg sover når han kommer hjem på natten, mens sannheten er at jeg har ligget og vridd meg og sett i taket og det har GNAGD skikkelig helt siden han gikk. Hva er problemet mitt, og hvordan kan jeg lære meg å takle at han går på byen med gutta? ← At han går ut, eller han går på fylla er to forskjellige ting.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 Han gjør begge... Drikker seg full på vorspiel og går på byen (og drikker forsåvidt mer på byen). Jeg vet som sagt ikke hva jeg er redd for... Jeg har vært med ut noen ganger jeg, og han flørter ikke med andre i det hele tatt!! men hender noen prøver seg på han da... han er ganske pen. Jeg forstår ikke helt den gå på byen-delen jeg har ikke noe behov for det, liker heller privatfest med venner--
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #7 Skrevet 19. desember 2005 om han prioriterer ut på byn med gutta over deg så skjønner jeg at du sliter. Om det bare er en gang i blandt så må du heller finne på noe som gjør at du slipper disse tankene. Om gutta MÅ ut på byn hver helg så er det ikke kameratskapet som trekker de. Går fint an å ha seg en guttefest hjemme hos noen. De er kanskje så ung at de ikke inkluderer damene sine ennå, lett for om det er endel single kompiser. Synes det blir et problem først når det blir et mønster at han foretrekker de over deg. Kan ikke dere ha fest hjemme hos dere av og til da? eller spillkvelder etc? Helgene blir veldig amputert for den som venter på at partneren skal komme seg dagen derpå- Gjør noe sammen som ikke inkluderer grisefyll
Shanka Skrevet 19. desember 2005 #8 Skrevet 19. desember 2005 Jeg skjønner deg veldig godt.. Har litt problemer med det selv jeg, selv om jeg veit jeg ikke burde ha det i det hele tatt, siden kjæresten min aldri kunne finni på å gjøre noe over streken.. Og jeg vet at han burde ha mer bekymringer for hva jeg gjør på byen, enn det han gjør.. Litt mer flørtete av meg jeg Men hvis et forhold skal kunne fungere er det viktig at begge parter har mulighet til å gjøre andre ting sammen med kompiser, deriblandt være med kompiser på byen.. Jeg tror det er viktig at man får muligheten til å være litt uavhengig og fri, hvis et forhold skal kunne vare lenge...
Sheba Skrevet 20. desember 2005 #9 Skrevet 20. desember 2005 Han gjør begge... Drikker seg full på vorspiel og går på byen (og drikker forsåvidt mer på byen). Jeg vet som sagt ikke hva jeg er redd for... Jeg har vært med ut noen ganger jeg, og han flørter ikke med andre i det hele tatt!! men hender noen prøver seg på han da... han er ganske pen. Jeg forstår ikke helt den gå på byen-delen jeg har ikke noe behov for det, liker heller privatfest med venner-- ← Men da er dere jo forskjellige da, selv om du ikke har noe behov for å gå på byen har jo tydeligvis han det. Litt sånn typisk jenter dette her, det jeg ikke liker skal ikke han like heller liksom. Når det er sagt så må dere nok lære dere å gi og ta begge to skal dette gå bra, han må kutte ned på by-greia, og du må akseptere at han noen ganger går på byen. Hvorfor kan du ikke være med innimellom? Dersom det er fordi du selv ikke vil så er jo det greit, men du kan ikke forvente at han skal kutte det ut 100% fordi du ikke liker å gå på byen. Det er sosialt på en helt annen måte å gå på puben enn å være privatfest, for min del sier jeg ja takk til begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå