AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #21 Skrevet 24. januar 2023 Tok 100% + ulønnet fordi det lønner seg. Man må ikke tenke at man må trekke fra det man mister av lønn med ulønnet for man går uannsett i minus med 80% vanligvis. Hovedpoenget er at man mister sykerettigheter da om man må ta ulønnet. Men jeg la inn ulønnet underveis i permisjonen min ikke på slutten, 13 dager 2 ganger tror jeg det var, da mister man ikke rettigheter. Pluss ferie så ble det nok perm til 1 år perm selv om vi valgte 100%. Anonymkode: 99b92...fd9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #22 Skrevet 24. januar 2023 Skyblue7 skrev (35 minutter siden): Vi skal ha 80%. Vi skal ha 29 uker hver med permisjon. Begge får lønn og feriepenger fra arbeidsgiverene våre under permisjonen, og de dekker også over 6G. Hos oss blir det 23 000 i differanse på 80% og 100%, men da slipper vi jo å «spare opp» 2 mnd lønner, for alternativet hadde vært 100% og 10 uker ulønnet. Barnet blir født i juni 23 og bhg plass først i august 2024. Ønsker ikke å miste sykepengerettigheter og sykt barn dager pga ulønnet perm. Vi har også bonusordninger, mister opptjening der ved ulønnet perm. Ja der sa du noe, jeg har også bonusordninger som kan bli påvirket. Anonymkode: 91dd7...de4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå