Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 www.dagsavisen.no ← hadde kanskje vært en ide å linke til det innlegget du ønsker at folk skal se, ikke bare til hovedsiden
Gjest Gamle Alex Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Sånne innlegg blir det gode diskusjoner av
Lillesøster Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 (endret) Finner ikke artikkelen på nett, men i gårdagens papirutgave var den henvist til en forskningsartikkel som viste at yngre foreldre får mer innaktive barn som tar liten del av naturen. De sitter mye inne og er overvektige, i motsetning til litt modne foreldre som gav barna sine sunne interesser og tok barna sine med seg ut i naturen. Undersøkelsen ble bl.a. gjort ved at barn ble spurt om hva de ønsket å gjøre på sin fritid. Kanskje det er denne artikkelen hovedinnlegger henviser til, i så fall synes jeg hun kunne ha nyanert debatten litt mer. Endret 19. desember 2005 av Lillesøster
Mini_me Skrevet 19. desember 2005 #7 Skrevet 19. desember 2005 Det er ikke bra å ha for gamle foreldre heller??! Hva er så akkurat passe?
Shanka Skrevet 19. desember 2005 #8 Skrevet 19. desember 2005 Ikke få barn før enn er 20... Jeg synes det passer å få barn mellom 25-35 år:)
Far til 2 Skrevet 19. desember 2005 #9 Skrevet 19. desember 2005 Jeg forstår ikke hvorfor noen avviser og andre altid skal lete etter ulemper. Kan de ikke snart begynne å se fordelene (uansett hva det gjelder). Jeg synes det rettes advarsler mot unge foreldre, gamle foreldre, tomater, epler og bananer, lekegrinder, medisiner, hette-gensere, bøker sandkasser og så godt som alt annet. Nå bør de snart få fokus på mulighetene isteden.
Holly Hobbie Skrevet 20. desember 2005 #10 Skrevet 20. desember 2005 Jeg forstår ikke hvorfor noen avviser og andre altid skal lete etter ulemper. Kan de ikke snart begynne å se fordelene (uansett hva det gjelder). Jeg synes det rettes advarsler mot unge foreldre, gamle foreldre, tomater, epler og bananer, lekegrinder, medisiner, hette-gensere, bøker sandkasser og så godt som alt annet. Nå bør de snart få fokus på mulighetene isteden. ← ja, du sier noe der!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 20. desember 2005 #11 Skrevet 20. desember 2005 Når er man for ung? Siden noen alltid kan komme med utsagn som dette, burde de også kunne vise til en bestemt alder.
Gjest inka Skrevet 20. desember 2005 #12 Skrevet 20. desember 2005 Jeg synes folk får bestemme selv når de vil ha barn! Når jeg fikk mitt første barn så delte jeg rom med en kvinne på 44 år som endelig fikk sitt første barn! Lykkeligere menneske har jeg aldri sett og da tenkte jeg at hvem er vi som dømmer og prater om "gamle" mødre! Naturen er laget slik at så lenge vi er fruktbare kan vi få barn! Noen får barn i ung alder både frivillig og ufrivillig! Noen får barn når de er godt voksne mest frivillige!! (tror jeg da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå