AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg har bleket håret en stund men farget det brunt hos frisør i desember. Ble en fin og jevn sjokoladefarge som har sittet godt i håret, utrolig nok. Nå begynner fargen å bli noe blass og jeg synes man kan se et lite grønnskjær. Begynner også å få en god del ettervekst, kommunegrå så vil prøve å farge det opp igjen selv. Jeg vil ikke bli noe særlig mørkere men vil gjerne prøve en farge med litt rødt i, for å kanskje få bort det grønnskjæret. Hvilken hårfarge anbefales? Har ikke farget håret selv på det jeg kan huske så har ikke peiling på hverken merker eller nr Anonymkode: 0da45...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Del Skrevet 24. januar 2023 Vanskelig å gi deg kjent tips da det ikke er noe bilde. Anbefaler deg bybente sine hårfarger, der kan du få tips til hvilken farge. Anonymkode: df309...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Del Skrevet 24. januar 2023 Anbefaler frisør. Du kommer ikke til å bli fornøyd med hjemmefarge om du ser grønnskjær i frisørfarget hår. Anonymkode: 8f2e1...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå