Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blir matt av damer som hekter seg på menn kun pga. penger, makt og posisjon. De 3 tingene henger ofte sammen. Da er det ikke forelskelse og kjærlighet som gjør at de er sammen den kategorien menn, men primært for pengenes skyld. Heldigvis ingen i min omgangskrets av vennninner som er golddiggere. Stå på damer vær økonomisk uavhengig!

Endret av Rødstrupa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: f327d...1b5

Skrevet

Hvis du tror golddiggere klarer å innrømme dette selv, så tar du nok feil, de har sjelden selvinnsikt til å forstå det selv 

Anonymkode: ae928...c1b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er en golddigger, mener du?

Ble jeg sjarmert av at min mann var spandabel da vi møttes? Javisst. Jeg fattig student, han med god inntekt. Jeg hadde lite å rutte med, selvfølgelig satte jeg pris på at han tok meg med ut på kino og restauranter som jeg ikke hadde hatt råd til selv.

Anonymkode: 1a300...8ce

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ble jeg sjarmert av at min mann var spandabel da vi møttes? Javisst. Jeg fattig student, han med god inntekt. Jeg hadde lite å rutte med, selvfølgelig satte jeg pris på at han tok meg med ut på kino og restauranter som jeg ikke hadde hatt råd til selv.

Da er det nok ikke deg TS sikter til.

Anonymkode: aeb42...ed0

• Liker 2
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Akkurat dumpet en mann som har 4 ganger mer i inntekt enn meg. 

Føler meg rett og slett som en fisk på land blant mennesker som har råd til en helt annen livsstil enn det jeg kan tillate meg.

Det ville bare ført til krangling og bråk, når en er svært sparsommelig og den andre ønsker å nyte livet til fulle fordi man har råd til det. 

Anonymkode: 0e8dc...2d9

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har fullstendig misforstått! En golddigger er en som’’blinker’’ seg ut menn med penger, status og makt feks. Lener seg fullt og helt på de økonomisk.

Endret av Rødstrupa
Skrevet

Men så la de golddigge da, de damene er uansett bare søppel!

Anonymkode: 6229a...cc9

• Liker 1
Skrevet

Valgte minn mann pga penger, det gir meg et trygt liv økonomisk. 

Anonymkode: 214f9...231

• Hjerte 1
Skrevet

TS, hva har golddigger med makt og posisjon å gjøre? En mann kan ha penger, men null makt eller posisjon 

Anonymkode: 3535d...b52

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men så la de golddigge da, de damene er uansett bare søppel!

Anonymkode: 6229a...cc9

«Jenter du aldri får»…..

Anonymkode: 3535d...b52

Skrevet

Nei. Jeg har aldri forventet å bli forsørget eller påspandert verdifulle ting av en kjæreste. 

Da jeg møtte kjæresten, kjøpte han en kopp te til meg. Og handla noen matvarer på Kiwi- før han lagde middag til oss. Det viste at han var omtenksom og bidrar men ikke vil flashe.

Anonymkode: 52915...9d4

Skrevet
Rødstrupa skrev (22 timer siden):

Blir matt av damer som hekter seg på menn med makt og posisjon. 

Status og penger er ting som gjør en mann attraktiv i en kvinnes øyne. Det betyr ikke at kvinner bevisst ser etter slike egenskaper, men en mann med slike attributter blir automatisk mer attraktiv enn en tilsvarende mann uten disse "godene".

Men dette er egentlig ikke svar på spørsmålet ditt. En golddigger går jo bevisst etter penger og makt og det blir jo noe annet.

Anonymkode: 39c59...c56

• Nyttig 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (22 timer siden):

Blir matt av damer som hekter seg på menn med makt og posisjon. 

Nei. Har nok av penger selv… Men kanskje mannen min er det..? Neida. .

Anonymkode: 37d0d...ff0

• Liker 1
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Valgte minn mann pga penger, det gir meg et trygt liv økonomisk. 

Anonymkode: 214f9...231

Du er sikkert en veldig selvstendig kvinne❤️

Skrevet

Definitivt ikke😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Haha nei. Har hittil vært samboer med en bensinstasjons-ansatt, en med fagbrev og nå dater jeg en barnehagelærer. Jeg tjener bedre enn alle sammen. 

Det hadde selvsagt vært behagelig å treffe en med lik inntekt som meg, eller mer, men det er ikke viktig. 

Anonymkode: 154f9...631

• Liker 1
Skrevet

Nei, min mann kommer fra et u-land, uten utdanning og uten penger. Falt for han basert på personlighet, intelligens og utseende/stil...

Anonymkode: 275ca...186

• Liker 1
Skrevet

Jeg er absolutt ingen goldigger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 9.48):

Hvis du tror golddiggere klarer å innrømme dette selv, så tar du nok feil, de har sjelden selvinnsikt til å forstå det selv 

Anonymkode: ae928...c1b

Dette, ingen vil innrømme det, likevel er det en del av de der ute.

Så er det forskjellige miljøer-

Exit-miljøer hvor golddiggerne bare blir en vare og trofe som byttes ut på grunn av dato før eller senere

Eller som hos naboen hvor de har holdt i lag i over 20 år, de har barn, og ting er ganske harmonisk. Han har fått seg dame som han utseendemessig og aldersmessig ville være sjanseløs på å få om hun ikke var golddigger, og hun får bruke penger på shopping annenhverdag. Av de har jeg lært at er det en gjensidig utnyttelse av hverandre, så skal jeg slutte å opptre så moralsk. De trives tydeligvis slik det er, og da skal ikke jeg være noen moralsk dommer over de.

Anonymkode: c8888...f3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...