AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Sett en del unge damer/jenter si at de sliter med smerter under samleie og at det er vanskelig for den å få til/fullføre vaginalt samleie overhodet. I flere tilfeller kan dette ha forklaringer som f.eks vaginisme eller endometriose. MEN jeg slet selv med det samme med mine to første partnere som ung og trodde det var meg det var noe skikkelig galt med. Avstod fra normalt samleie. Det viste seg at det var det overhodet ikke, for med riktig forspill og en partner som tar hensyn og ikke bare kjører på så er det virkelig ingen problem for meg. Ville bare si at det er mulig det kan være så enkelt også. Når man er uerfaren så vet man jo ikke alltid hvordan det burde være. Anonymkode: e02c6...956 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Hjelper å føle og være tiltrukket av partner også. Er man ikke det så er ikke samleie godt. Hvis damer slutter å tro de må ligge med alle menn de blir kjent med så ville samlivet blitt bedre. Ingen må ha sex! Den beste sexen uten smerter og tårer er mellom de som elsker hverandre og tiltrekkes av hverandre. Anonymkode: 16344...536 1
feliek54 Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sett en del unge damer/jenter si at de sliter med smerter under samleie og at det er vanskelig for den å få til/fullføre vaginalt samleie overhodet. I flere tilfeller kan dette ha forklaringer som f.eks vaginisme eller endometriose. MEN jeg slet selv med det samme med mine to første partnere som ung og trodde det var meg det var noe skikkelig galt med. Avstod fra normalt samleie. Det viste seg at det var det overhodet ikke, for med riktig forspill og en partner som tar hensyn og ikke bare kjører på så er det virkelig ingen problem for meg. Ville bare si at det er mulig det kan være så enkelt også. Når man er uerfaren så vet man jo ikke alltid hvordan det burde være. Anonymkode: e02c6...956 er jo ekstremt viktig med langt forspill og få dama klar men mye fukt i fitta. Gjerne slikke men mer fingre klit og -G-punkt. bruke minst 30 min før knulling. slik bær det normalt være
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Går en grense uansett hvor mye forspill og oppvarming man holder på med. Har han for stor penis, så er det ubehagelig uansett. I hvert fall når den er lang. Anonymkode: a1989...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå