Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 40 år, og antagelig i en midtlivskrise. Lykkelig gift med en fantastisk mann som fortiden pendler mellom Norge og et annet land i jobb. Barna er voksne og reiser i forbindelse med skole/friår, så jeg ser ikke de heller.

jeg bosatte meg derfor midlertidig i er varmere land for å slappe av, nyte dagene og livet. Leve, rett og slett.

jeg koser meg, men er samtidig ensom på tross av inneholdsrike dager med noe jobb, hobbyer og spennende mennesker. Jeg er biseksuell, min mann vet dette. Jeg har lyst til å leve det ut nå. Jeg har et slags «go» fra mannen etter en samtale for mange år siden, men han vil ikke vite mer.

jeg har lyst til å utforske tinder, men jeg vet ikke om jeg tør, selvom jeg vil. Jeg er i et for meg, forholdsvis fremmed (EU)land, snakker ikke språket, kriminaliteten her er høy (tror jeg, spesielt rettet mot turister), politiet antar jeg er korrupt. Jeg har ikke bil, men lever i et internasjonalt boligområde med passe sikkerhet. Jeg er nok litt engstelig av meg, redd for å bli utnyttet, dopet ned, ranet etc.

hadde dere turt? Jeg føler det er nå eller aldri. Jeg tør ikke leve det ut i Norge pga ekteskapet. 

Og ja; jeg vet at dette er litt sånn «stakkars rike, hvite kvinne som kjeder seg fordi mannen gjør karriere», Jeg har masse hobbyer, men skal ikke tilbake i full jobb igjen på en liten stund. 

Anonymkode: 5f2c4...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg heller gjort i norge. Hadde stolt mer på nordmenn. Det er miljø for det her også. Tror ikke jeg hadde turt det i det andre landet. Kanskje i en annen by. Litt feil kvinne kan ha store konsekvenser der, men ikke her til lands. 

Anonymkode: a0f25...252

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er snart 40 år, og antagelig i en midtlivskrise. Lykkelig gift med en fantastisk mann som fortiden pendler mellom Norge og et annet land i jobb. Barna er voksne og reiser i forbindelse med skole/friår, så jeg ser ikke de heller.

jeg bosatte meg derfor midlertidig i er varmere land for å slappe av, nyte dagene og livet. Leve, rett og slett.

jeg koser meg, men er samtidig ensom på tross av inneholdsrike dager med noe jobb, hobbyer og spennende mennesker. Jeg er biseksuell, min mann vet dette. Jeg har lyst til å leve det ut nå. Jeg har et slags «go» fra mannen etter en samtale for mange år siden, men han vil ikke vite mer.

jeg har lyst til å utforske tinder, men jeg vet ikke om jeg tør, selvom jeg vil. Jeg er i et for meg, forholdsvis fremmed (EU)land, snakker ikke språket, kriminaliteten her er høy (tror jeg, spesielt rettet mot turister), politiet antar jeg er korrupt. Jeg har ikke bil, men lever i et internasjonalt boligområde med passe sikkerhet. Jeg er nok litt engstelig av meg, redd for å bli utnyttet, dopet ned, ranet etc.

hadde dere turt? Jeg føler det er nå eller aldri. Jeg tør ikke leve det ut i Norge pga ekteskapet. 

Og ja; jeg vet at dette er litt sånn «stakkars rike, hvite kvinne som kjeder seg fordi mannen gjør karriere», Jeg har masse hobbyer, men skal ikke tilbake i full jobb igjen på en liten stund. 

Først ville jeg forsikret meg om at din mann virkelig har tenkt igjennom sitt "go". Jeg har stått i samme situasjon på en måte og når det kom til stykket så ble det tungt for meg. Det kan ende i unødvendige konfliker om han ikke er helt sikker.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke turt i utlandet, men jeg kunne brukt lystclub eller noe i Norge, for der er det ikke vanskelig å være diskré.

Anonymkode: f6eb7...9de

Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg har et «go» fra mannen min, men han har gjort det klart at han ikke vil vite om det. Han har også gjort det klart at han ikke vil godta et forhold, kun eksperimentering. Jeg tror likevel ikke han ville godtatt at jeg gjorde det her pga trygghet og sikkerhet.

jeg tror ikke jeg tør å utforske i Norge. Jeg er redd for å bli kjent igjen, at ryktene skal gå osv. jeg føler det er np eller aldri. 

TS

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

————

Hva er forskjellen om du gjør det i Norge eller i dette landet du oppholder deg i? Du er like fordømt gift og kan spolere ekteskapet.

Endret av Eva-Lena
Skrevet

Tenker det er er risikabelt å ha sex med folk i et land hvor du ikke kan språket, hvor det er høy risiko for vold mot turister, og hvor mannen din ikke vil vite hvor du er og hva du gjør. 

Anonymkode: 94d1d...19c

Skrevet

Hadde ikke turt på nett i et land som du beskriver. Men kanskje hvis jeg hadde funnet en forening for skeive, og blitt kjent med noen. De arrangerer vel fester eller noe. Tror det er mindre sjanse for vold etc da, enn hvis du bare søkte etter noen på Tinder. Der kan du sikkert til og med finne menn som gir seg ut for å være kvinner. Slike som blir kåte av å fantasere om to kvinner som har sex, og vil vite hva du har lyst til. 

Skrevet

Go for it! Så lenge det er ei dame og dere blir kjent på nett først, og møtes på en restaurant før dere tar det videre, bør det være trygt. Politiet i de fleste eu-land beskytter dessuten turistene sine.

Anonymkode: 119e2...d24

• Liker 1
Skrevet

Du har fått grønt lys! Lev nå! 

Anonymkode: e25e9...94e

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...