Gå til innhold

Dere med barnehagebarn - hvor mange dager i januar har barna vært syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk bra en stund, men fredag kom feberen for begge to. Og nå har de en hoste som ikke gir seg. Og i barnehagen får de ikke komme med mye hoste. 

Flere som har fått syke barn i januar?

Anonymkode: 2e36c...428

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannkopper, 5 dager hver. I to forskjellige omganger. 

Anonymkode: ed917...dd1

Skrevet

Ingen! *bank i bordet*

Anonymkode: 6b730...fb2

Skrevet

Er hjemme med sykt barn nå… 4 dagen så langt i januar. 

Skrevet

Jeg var heldigvis sykemeldt forrige uke så gikk uansett hjemme, men de er fortsatt ikke friske så 1. Tror jeg 😂 men de er syke hele tiden så godt mulig det er 5 liksom.. men syntes huske de har vært friske i januar nå før omgangssyken.. regner med de blir forkjølet igjen om et par uker.

Skrevet

Faktisk ingen så langt. 

Anonymkode: e1960...b5c

Skrevet

Barneskolen, dag to i januar and counting. Oppunder jul: korona i to uker og så en uke omgangssyke. Hva er det som ikke går nå?! Her er det RS, skarlagensfeber, influensa, korona, vannkopper, ja jeg veit ikke hva. Alt liksom. Stakkars unger. 

• Hjerte 1
Skrevet

Har brukt 1 dag. Vi hadde mye sykdom i hele november.

I dag klaget eldste på vondt i halsen, så noe er vel på gang. Minste hadde litt rødt øye, jeg lurte først på om det kunne være øyekatarr på gang igjen, men det var ikke noe puss i øyet, det pleier jo å komme mye puss om natten. 

Anonymkode: b01eb...6e7

Skrevet

Vi har vært 1 uke i bhg, resten sykdom.

I går sendte bhg ut melding om at foreldrene måtte holde barna lengre hjemme ved sykdom for å prøve å begrense smitten for nå var nesten alle barna og voksne syke med forskjellige ting.

Anonymkode: fe268...b89

Skrevet

8 dager sykt barn. Ett barn i barnehage. Var akkurat likt i høst og før jul også. Blir gal av all sykdommen! 😭

Anonymkode: 78727...680

• Liker 2
Skrevet

Tre dager i strekk, hittil i januar. Han hadde høy feber i tre dager og ingen matlyst i nesten 8 dager. 

Anonymkode: b355e...f53

Skrevet

Sitter hjemme med syk barn nå, andre dag foreløpig, men jeg tviler på at at han blir klar å gå i barnehage denne uke……..

Anonymkode: 30ae8...cef

Skrevet

Vi hadde brukt 7 sykt barn-dager til nå i år, om ikke det var for at far jobber offshore og var hjemme så jeg slapp å bruke av kvoten.

Anonymkode: cd460...062

Skrevet

Hva gjør man egentlig når kvoten er brukt opp? Man MÅ jo være hjemme med barna når de er syke?

Skrevet

3 dager her. 

Anonymkode: 38518...a81

Skrevet

De fikk en uke lenger juleferie pga sykdom, og så rakk de 1,5 uke i barnehagen før vi nå sitter med runde 2 🙃 forholdsvis friske igjen nå men er slitne og sover dårlig pga mye hoste, så ikke helt klar for barnehage heller..

Sprite skrev (6 minutter siden):

Hva gjør man egentlig når kvoten er brukt opp? Man MÅ jo være hjemme med barna når de er syke?

Da blir det fri uten lønn 😕 her er vi så "heldige" at jeg jobber i butikk, så pleier å få ordnet så jeg bytter til meg stengevakter. Da taper vi begge 1t de dagene for å rekke overlappet, men begge får jobbet i det minste.

Anonymkode: b3a3c...a5e

Skrevet
Sprite skrev (9 minutter siden):

Kan man be om velferdspermisjon?

Anonymkode: 46c3b...5a0

Skrevet

Barnet har vært hjemme 6 dager så langt i januar/i år. 

Skrevet

3 dager, men jeg har fått det mye hardere enn barna. Har selv min tredje runde med feber og forkjølelse siden jul. Krysser fingrene for at barna ikke får det samme! 

forstår ikke hvor mye sykdom det faktisk skal være mulig p gå gjennom på så kort tid

Anonymkode: d639e...35c

Skrevet

8 sykedager av 16 dager siden oppstart😑 50% der altså. Øyekatarr, forkjøla med feber, vannkopper, forkjøla igjen, skarlagensfeber. Yay. 

Sykdom ca. annenhver uke før jul også. Skikkelig fæl sykdomsvinter. Jeg ER så lei. 

Anonymkode: 0322b...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...