AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Hva er det som er så spesielt med snap?? 🤔 Anonymkode: 1e099...063
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 De vil ha bilder. Går fint an å meldes på Tinder, men de er ikke så interessert i meldinger foruten bilder. Anonymkode: bced7...9cc 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Mas om bilder og sjansen til å få sendt bilde av pølsa si🤮 Anonymkode: d4e8e...fba 8 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Kan også være for å sjekke at man er den man utgir seg for.. Er endel catfishing der ute🤦🏼♀️ Anonymkode: 985d4...fb6 1
Arild37 Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Kan bare svare for meg selv slik det var for meg. Men for meg ville jeg ikke møtt en dame som ikke ville vise bilde, og det skal være uten filter og annet tull, vil se om de er den de utgir seg for å være, og ekstra pluss hvis de tør å ta bilde uten sminke, da vet jeg de har et sundt selvbilde, og at de ikke må gjemme seg bak en maske for å føle seg fin
BobTheNoob Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 Man kan jo catfishe på snap og da. Og fake identitet.. Men noen er kanskje ikke hyperaktive på Tinder og liker snap bedre. Noen er kanskje redd for at kona/partner/kjæreste/date skal se at de sitter på Tinder og synes Snap er mer "normalt" Noen synes kanskje det er gøyere å sende bilder og få et bredere innblikk i deg og ditt liv. Noen håper kanskje på grisebilder. Noen kanskje har lyst å sende grisebilder 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 Noen er ikke i stand til å formulere seg skriftlig som et normalt voksent menneske. Anonymkode: fbe81...114 1 2
marsvin Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 fordi da kan du ikke bare ghoste eller slette matchen, når de har deg på en annen kanal i tillegg. + de håper å få se flere bilder.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 marsvin skrev (2 timer siden): fordi da kan du ikke bare ghoste eller slette matchen, når de har deg på en annen kanal i tillegg. + de håper å få se flere bilder. Hvorfor så opptatt av bilder hele tiden? Fått ett par må d være nok. Vil de se mer får de be med meg ut på date så kan de se så mye de vil. En jeg hadde på snap .. spurte hver dag om bilde. Irriterte meg så første jeg gjorde på mårran var å ta tili på mårran bilde hver dag og sende før habøn fikk spurt😂. Han fikk jo ikke til å føre en samtale .. hva skal de med alle de bildene??? Anonymkode: d4e8e...fba 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #10 Skrevet 24. januar 2023 Syns det er fint med snap før date. Får sortert ut mye tull før den tid. Folk som sender dickpics er ikke folk jeg vil date så da slipper jeg det tullet. Anonymkode: 72619...168
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #11 Skrevet 24. januar 2023 Har opplevd at de gjør det av to grunner; enten for å få/sende grisebilder, eller får å få en tettere og enklere kommunikasjon. Kommer vel an på hva de er ute etter. Anonymkode: 09f7e...498
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #12 Skrevet 24. januar 2023 Etter min erfaring hver bidige gang de spør om snap så er det fordi de ikke kan kommunisere med ord, egentlig ikke er ute etter å bli kjent og endrer kommunikasjonsmåte til meningsløse bilder. Oftest av dem selv som tar seg til skjegget eller haka i samme vinkel hver eneste gang, oftest på kvelden for å leke deilige og fiske etter komplimenter og gir du de komplimenter så skal de ha et bilde i retur og sier man at man har lagt seg og ikke vil sende bilde så prøver de å presse deg og vri samtalen inn på noe seksuelt ala hva man har på seg under dynen osv. Så går det ikke mange dagene før du får dickpics. Jeg har av den grunn begynt å si at jeg ikke har snap når de spør for dette skjer hver eneste gang. Anonymkode: c855f...0a5 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #13 Skrevet 24. januar 2023 8 hours ago, Arild37 said: Kan bare svare for meg selv slik det var for meg. Men for meg ville jeg ikke møtt en dame som ikke ville vise bilde, og det skal være uten filter og annet tull, vil se om de er den de utgir seg for å være, og ekstra pluss hvis de tør å ta bilde uten sminke, da vet jeg de har et sundt selvbilde, og at de ikke må gjemme seg bak en maske for å føle seg fin Hadde noen forventet dette før en uformell kaffe hadde jeg fjernet matchen. Bare å møte daten raskt det så ser du hvem det er Anonymkode: b37ad...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #14 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Etter min erfaring hver bidige gang de spør om snap så er det fordi de ikke kan kommunisere med ord, egentlig ikke er ute etter å bli kjent og endrer kommunikasjonsmåte til meningsløse bilder. Oftest av dem selv som tar seg til skjegget eller haka i samme vinkel hver eneste gang, oftest på kvelden for å leke deilige og fiske etter komplimenter og gir du de komplimenter så skal de ha et bilde i retur og sier man at man har lagt seg og ikke vil sende bilde så prøver de å presse deg og vri samtalen inn på noe seksuelt ala hva man har på seg under dynen osv. Så går det ikke mange dagene før du får dickpics. Jeg har av den grunn begynt å si at jeg ikke har snap når de spør for dette skjer hver eneste gang. Anonymkode: c855f...0a5 Haha ja😄 Mange klarer ikke å kommunisere skriftlig og liker heller å sende emojier og bilder😄 Anonymkode: 3fc63...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #15 Skrevet 24. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Haha ja😄 Mange klarer ikke å kommunisere skriftlig og liker heller å sende emojier og bilder😄 Anonymkode: 3fc63...1e4 Og tull og unødvendig og gi bort snap før man har møttes og i det hele tatt vet om man er tiltrukket eller ønsker mer kontakt etter daten Anonymkode: b37ad...6c9 2
Arild37 Skrevet 24. januar 2023 #16 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde noen forventet dette før en uformell kaffe hadde jeg fjernet matchen. Bare å møte daten raskt det så ser du hvem det er Anonymkode: b37ad...6c9 For å unngå dårlige dater, så pleide jeg bli litt kjent først, og å vite at jeg møter den som de utgir seg for å være er en del av det, det er vel en av grunnene for at jeg har hatt så få dårlige dater, ingen overraskelser når det først er date
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #17 Skrevet 24. januar 2023 3 minutter siden, Arild37 said: For å unngå dårlige dater, så pleide jeg bli litt kjent først, og å vite at jeg møter den som de utgir seg for å være er en del av det, det er vel en av grunnene for at jeg har hatt så få dårlige dater, ingen overraskelser når det først er date Det funker kanskje for deg, men generelt en dårlig idè for mange å bygge forventninger på en du aller mest sannsynlig ikke føler kjemi med utover vennskapelig kjemi. Eller verre at personen virket grei på papiret og helt fjern eller falsk i virkeligheten. Bortkastet tid å chatte lenge bare for å bli skuffa. Bedre å bli positivt overrasket, og ta kaffen svært raskt Anonymkode: b37ad...6c9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #18 Skrevet 24. januar 2023 Jeg gikk over til Snap med min kjære etter er par dager på Tinder - da skulle vi treffes og vi logget begge av Tinder.. alle jeg har pratet med spurte om det samme - de ville bort fra Tinder og over på er annet medie. Snap er litt mer «safe» enn Messenger i begynnelsen for man trenger fortsatt ikke å ha fult navn på Snap Anonymkode: 1f914...4be
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #19 Skrevet 25. januar 2023 Jeg spør om snap hvis jeg ser at det kan være noe mellom oss/jeg vil se ekte bilder av vedkommende. Altså ikke turbilder eller bilder der man har pyntet seg. Tinderchat dør ofte ut…lettere å holde det gående med meldinger på snap. Kvinne. Anonymkode: d51c8...de7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #20 Skrevet 25. januar 2023 Menn, IKKE gjør det. «Har du snap?» = «Jeg er retard». Slike ville blitt blokkert med en gang, om jeg var på Tinder da. Anonymkode: 67328...044 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå